תקלה בלאומי: הכספומט לא הוציא את הכסף - אך חייב את החשבון

לקוחות הבנק הופתעו לגלות שלמרות שניסו למשוך כסף ללא הצלחה, חשבון הבנק שלהם חויב בסכום המשיכה. לאומי: "מדובר בתקלה נקודתית. חשבון הלקוחות שחויב בטעות זוכה"

יהודה שרוני | 27/7/2010 7:48 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לקוחות בנק לאומי ניסו בתחילת השבוע למשוך כסף ממכשירי הכספומט של הבנק באזור המרכז, אך ללא הועיל - כך נודע למעריב עסקים. ללקוחות שפנו לסניפים, נאמר כי מדובר בתקלה במכשיר האוטומטי שתתוקן בתוך 48 שעות.

אולם אלו שטרחו ובדקו את חשבון הבנק שלהם, הופתעו לגלות כי למרות שאת הכסף עצמו הם לא קיבלו, חשבון הבנק שלהם חויב בסכום המשיכה, שעמד בחלק מהמקרים על מאות שקלים. החיוב נעשה גם בגין הניסיונות האחרים - הלא מוצלחים - למשיכת המזומן.

אמנם תקלות במכשירים האוטומטיים בבנקים הם אירוע נפוץ, האפשרות שחשבון הלקוח יחויב למרות התקלה הוא נדיר.
תקלות במכשירי הבנק האוטומטיים נובעים בעיקר מבעיות במחשב המתפעל את המערכת. חלקן מתרחשות בסופי שבוע כשנעשים בהם ניסיונות מרמה, ואז קיימת הוראה המפסיקה אוטומטית את פעולות המכשיר. במקרה זה, בדיקה שנעשתה העלתה כי הסיבה לתקלה נעוצה בעובדה כי החשבון עצמו חויב מספר שניות לפני שהכספומט הודיע על תקלה למערכת הממוחשבת.

בתגובה לפניית מעריב עסקים, נמסר מבנק לאומי כי "מדובר בתקלה נקודתית שבמהלכה לא פעל מספר מצומצם של כספומטים למשך זמן קצר. במהלך תקופה זו חויבו מספר לקוחות בגין משיכת מזומן שבפועל לא בוצעה ולקוחות אלה כבר זוכו בחשבונם". 
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים
vGemiusId=>/business_channel/economy/ -->