בקשה לייצוגית: בזק מטעה לקוחותיה
בבקשה שהוגשה לביהמ"ש המחוזי נטען: בזק מציעה ללקוחות מסלולים אשר מייקרים את התשלום החודשי, ומציגה אותם כחסכוניים וכדאיים
על פי הבקשה, שהוגשה באמצעות עו"ד יעקב אביעד ממשרד אביעד סרן ושות' ומשרד עוה"ד גיל רון, קינן ושות', בזק מציעה ללקוחותיה מסלולי "דקות כלולות", בטענה שמסלולים אלה יוזילו את חשבון הטלפון שלהם, זאת על סמך ניתוח הרגלי השימוש שלהם בטלפון.
בבקשה נטען כי החברה מציעה מסלול זה ביודעין גם ללקוחות אשר עושים שימוש מועט בטלפון, ועל כן הצטרפות למסלול זה
תגרום להם הפסד. לטענת התובע, אסף פינק מירושלים, חברת בזק ממשיכה בהטעייה גם בחשבונית החודשית.
על פי הנטען, בזק מפרטת ללקוחותיה את מספר הדקות בהן שוחחו במסגרת המסלול באופן מטעה, אשר אינו מביא בחשבון את התשלום החודשי הקבוע, ועל כן יוצר לעיתים את הרושם כי חסכו כסף, בעוד שאין הדבר כך.
התובע מבקש לכלול בקבוצה המיוצגת את כל לקוחות בזק אשר מנויים או היו מנויים על אחד מהמסלולים שבזק מציעה, אשר כוללים תשלום חודשי קבוע עבור מספר כלשהו של דקות שיחה או בתעריף מוזל לדקה בשבע השנים האחרונות.