מעדנות מנסה להילחם בפיצריות: מסתערת על שוק הפיצות הקפואות
משיקה סדרת פיצות קפואות משודרגות במטרה לנגוס בנתח השוק של הפיצריות השכונתיות
שוק הפיצה בישראל מגלגל כחצי מיליארד שקל, אך רק כ100- מיליון שקל מתוכם משוייכים לשוק הפיצות הקפואות, בעוד הפיצריות מגלגלות כ400- מיליון שקל בשנה. בכוונת מעדנות, המובילה את שוק הפיצות הקפואות עם נתח של 55% מול 20% של זוגלובק ו19%- של שלושת האופים לנגוס בשוק הפיצריות ולהסיט כ200- מיליון שקל ממנו לשוק
הפיצות הקפואות.
במעדנות גייסו לצורך כך את רשתות השיווק, התרות אחר דרכים ומוצרים שיסיטו כספים משוק ההסעדה אל תוך הסופרמרקטים. לצורך כיבוש שוק הפיצות, מסבירים במעדנות כי טיפלו בנושא הטעם של הבצק והרוטב, הוסיפו גבינה והרחיבו את מגוון התוספות.
פיצה קפואה עולה כ23- שקל, בעוד פיצה בפיצריה עולה 40-45 שקל ברשתות הפיצה. יחד עם זאת, גודלן של הפיצות של מעדנות, מקביל לגודלן של הפיצות הזוגיות בפיצריות ולא לגודל של הפיצה המשפחתית בשל הקושי להכניס למקפיא הביתי אריזה גדולה יותר.
השקת הפיצה תלווה בקמפיין שיובל על ידי הילד מקמפיין הבורקסים של מעדנות.