מעדנות מנסה להילחם בפיצריות: מסתערת על שוק הפיצות הקפואות

משיקה סדרת פיצות קפואות משודרגות במטרה לנגוס בנתח השוק של הפיצריות השכונתיות

נורית קדוש | 28/6/2010 9:22 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מעדנות מסתערת על שוק הפיצות הקפואות ומבקשת לגרוף מחצית ממחזור מכירות הפיצריות. בעוד בארה"ב ובאנגליה צומח שוק הפיצות הקפואות, בישראל סובלת הקטגוריה מתדמית נמוכה ומירידה מתמשכת במכירות מזה 5 שנים.

שוק הפיצה בישראל מגלגל כחצי מיליארד שקל, אך רק כ‭100-‬ מיליון שקל מתוכם משוייכים לשוק הפיצות הקפואות, בעוד הפיצריות מגלגלות כ‭400-‬ מיליון שקל בשנה. בכוונת מעדנות, המובילה את שוק הפיצות הקפואות עם נתח של ‭55%‬ מול ‭20%‬ של זוגלובק ו‭19%-‬ של שלושת האופים לנגוס בשוק הפיצריות ולהסיט כ‭200-‬ מיליון שקל ממנו לשוק
הפיצות הקפואות.

במעדנות גייסו לצורך כך את רשתות השיווק, התרות אחר דרכים ומוצרים שיסיטו כספים משוק ההסעדה אל תוך הסופרמרקטים. לצורך כיבוש שוק הפיצות, מסבירים במעדנות כי טיפלו בנושא הטעם של הבצק והרוטב, הוסיפו גבינה והרחיבו את מגוון התוספות.

פיצה קפואה עולה כ‭23-‬ שקל, בעוד פיצה בפיצריה עולה ‭40-45‬ שקל ברשתות הפיצה. יחד עם זאת, גודלן של הפיצות של מעדנות, מקביל לגודלן של הפיצות הזוגיות בפיצריות ולא לגודל של הפיצה המשפחתית בשל הקושי להכניס למקפיא הביתי אריזה גדולה יותר.

השקת הפיצה תלווה בקמפיין שיובל על ידי הילד מקמפיין הבורקסים של מעדנות.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים