קיפאון בצריכה הפרטית: סך המכירות ברשתות השיווק נותר לא שינוי
לאחר שזינקו מכירות רשתות השיווק ב-4% בשלושה חודשים, במרץ עד מאי דרכו נתוני המכירות במקום
בפדיון רשתות המזון (כולל חומרי ניקוי) נרשם קיפאון בחודשים מרץ עד מאי, לאחר שעלה ב-2.4% בשלושת החודשים שקדמו לכך.
נתונים חודשיים (בניכוי עונתיות) מצביעים על ירידה רצופה של שלושה
חודשים במכירות רשתות השיווק בשיעור מצטבר של 1.7%.
נתוני הפדיון מתייחסים לרשתות המזון ולרשתות שיווק כלליות, המוכרות מגוון מוצרים כמו הלבשה והנעלה, מוצרי חשמל ורהיטים, כלי בית, תמרוקים, תרופות, צעצועים, ספרים ואופטיקה.
יצוין, כי נתוני המכירות ברשתות השיווק נאספים בכל חודש על ידי סוקרי הלמ"ס והם משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ.







נא להמתין לטעינת התגובות



