קיפאון בצריכה הפרטית: סך המכירות ברשתות השיווק נותר לא שינוי

לאחר שזינקו מכירות רשתות השיווק ב-4% בשלושה חודשים, במרץ עד מאי דרכו נתוני המכירות במקום

יוסי גרינשטיין | 21/6/2010 14:11 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
קיפאון מוחלט במכירות רשתות השיווק בישראל: סך המכירות והפדיון של רשתות השיווק נותרו ללא שינוי בחודשים מרץ עד מאי, לאחר שעלו ב-4% בשלושת החודשים שקדמו לכך. כך עולה מנתוני המגמה בקצב שנתי שמפרסמת היום (ב') הלשכה המרכזית לסטטסטיקה (למ"ס).

בפדיון רשתות המזון (כולל חומרי ניקוי) נרשם קיפאון בחודשים מרץ עד מאי, לאחר שעלה ב-2.4% בשלושת החודשים שקדמו לכך. 

נתונים חודשיים (בניכוי עונתיות) מצביעים על ירידה רצופה של שלושה
חודשים במכירות רשתות השיווק בשיעור מצטבר של 1.7%.

נתוני הפדיון מתייחסים לרשתות המזון ולרשתות שיווק כלליות, המוכרות מגוון מוצרים כמו הלבשה והנעלה, מוצרי חשמל ורהיטים, כלי בית, תמרוקים, תרופות, צעצועים, ספרים ואופטיקה.

יצוין, כי נתוני המכירות ברשתות השיווק נאספים בכל חודש על ידי סוקרי הלמ"ס והם משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים