התחרות על מוצרי החשמל מגיעה לרשתות הפארם
במקביל לתחרות המתעצמת בין רשתות מוצרי החשמל, גם רשתות שבדרך כלל לא מוכרות מוצרי חשמל גדולים, מצטרפות למשחק. סופר פארם מציעה תנור טורבו, בשופרסל תוכלו לרכוש מסכי טלוויזיה ובמשביר לצרכן תמצאו כיריים
התחרות שמציבות רשתות המזון, בתי הכלבו והפארם לרשתות המתמחות במוצרי חשמל, צפויה להעמיק את ירידת המחירים בענף, המתעצמת בכל שנה לקראת תקופת החגים. ההערכות הן, כי הרשתות המתמחות יאלצו להעמיק את התחרות, צעד שיוביל לשחיקה נוספת ברווחיות ולחוסר כדאיות בפעילות זאת לחנויות פרטיות.
אחד המבצעים הבולטים שמציעה רשת סופר פארם, על מנת לייצר נאמנות בקרב לקוחותיה ולהגדיל את סכום קנייתם, הוא מבצע צבירת בולים. במסגרת מבצע זה יוכלו הקונים, תמורת בולים שקיבלו לפי סכום
הקנייה שלהם (על כל 50 שקל מקבלים בול אחד) ותוספת של כמה מאות שקלים, לרכוש מגוון מוצרי חשמל במחיר מוזל.
בהתאם למספר הבולים שנצברו והודבקו בדף הצבירה, יוכלו הלקוחות לבחור את אחד או יותר ממוצרי החשמל. בין המוצרים: כיריים נירוסטה 4 להבות תמורת 15 בולים ותוספת בסך 499 שקל, תנור בנוי טורבו נירוסטה תמורת 15 בולים ותוספת של 999 שקל, שואב אבק בתמורה ל10- בולים ותוספת של 499 שקל ועוד. מבצע צבירת הבולים יסתיים לקראת ספטמבר, דבר שיעודד את הלקוחות, כך מקווה סופר פארם, לבצע את רכישת הבשמים והקוסמטיקה בתקופה שלפני החגים בסניפיה.
לקראת המונדיאל, מגדילה שופרסל את ההנחות על מסכי הטלוויזיה הנמכרים בסניפיה. בשבועות האחרונים, הציעה הרשת מסכים במבצע 1+1 מתנה, בדומה למבצעים על קפה, מוצרי חלב וחומרי ניקוי. המבצע נועד למשוך לסניפים לקוחות שלצד מסכי הטלוויזיה, יבצעו את הקניות בסניפי הרשת.







נא להמתין לטעינת התגובות



