נסטלה נכנסת לתחום גלידות הפרימיום: משיקה את "ג'ויה"

החברה משיקה גלידת שמנת מרכיבים טבעיים בהשקעה של 10 מיליון שקל. המחיר: 28 שקלים לאריזה של 700 מ"ל - שקל פחות מהמחיר של גלידות בן אנד ג'ריס ו-6.5 שקלים פחות מהאגן דאז

חני יודל | 30/5/2010 19:23 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
גלידות נסטלה נכנסת לתחום גלידות הפרימיום ומשיקה היום (א') את המותג "ג'ויה" בהשקעה כספית של 10 מיליון שקל.

המהלך ייצור קטגוריה חדשה בשוק הגלידות המשפחתיות, שהציע לצרכן עד היום גלידות המבוססות על שומן צמחי, ולצידן גלידות סופר פרימיום הנמכרות במחירים גבוהים יותר.

המותג החדש יכלול 7 טעמים של גלידת שמנת מרכיבים טבעיים בלבד (וניל, שוקולד, פירות אדומים, מייפל פקאן, שוקולד אגוז, בננה אגוזים וטראפל'ס). והמחיר יהיה נמוך מזה של המתחרות: 28 שקל ל-700 מ"ל, זאת לעומת 28.9 שקל של גלידות בן אנד ג'ריס, ו-34.5 שקל של האגן דאז.

"החידוש של נסטלה נובע מזיהוי הצורך בגלידת שמנת אמיתית
במחיר ביניים, התואם יותר לכיסה של המשפחה הישראלית, באריזה בגודל משפחתי ובמרקם המתאים לחיך הישראלי", נמסר מהחברה.

זאב קלימי, מנכ"ל גלידות נסטלה הוסיף:" שוק הגלידות המשפחתיות בישראל מגלגל כ-270 מיליון שקל. ב-4 השנים האחרונות צמח שוק זה ב-15% מבחינה כספית אך יחד עם זאת ירד כמותית. לצג מגמה זו ניתן לראות כי הגלידריות צוברות תאוצה, דבר המעיד על נהירת הצרכן למוצרי פרימיום איכותיים. הקטגוריה החדשה, אותה פותחת גלידות נסטלה עם המותג ג'ויה - גלידת שמנת אמיתית, משלבת בין  שתי מגמות אלה, מחד מציעה החברה גלידת שמנת איכותית מרכיבים טבעיים בלבד ומאידך, במחיר שווה לכל נפש".
יח''צ
ג'ויה - מתחרה בגלידות פרימיום יח''צ
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים