תבליני מימון משיקים קונספט אפיה מקצועי בסופרמרקטים

המותג המחזיק ב-35% משוק התבלינים, משיק קונספט אפיה מקצועי הכולל 186 מוצרים, חומרי גלם וכלי עזר, תחת המותג הבינלאומי maimon's. ההשקעה: 5 מיליון שקלים

nrg מעריב | 5/5/2010 15:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תבליני מימון, מותג התבלינים משנת 1922 המחזיק ב-35% משוק התבלינים הקמעונאי בישראל, משיק קונספט אפיה מקצועי של חומרי גלם וכלי עזר לאפיה הכולל 186 מוצרים, תחת המותג הבינלאומי של החברה, maimon's. 

לדברי החברה, הקונספט שפותח במשך שנתיים יספק לשוק המקצועי והפרטי פתרון כולל לאפיה, ובבנייתו הושקעו כ-5 מיליון שקלים.

המהלך לדברי החברה עושה סדר בקטגוריית האפיה בסופרמרקט, עם חלוקה ל-11 קטגוריות צרכניות ברורות וממותגות:
קמחים, שוקולדים לאפיה, תמציות וסירופים, ממרחים ומליות, תערובות לעוגות, קישוטים, תבלינים, חומרי תפיחה ומשפרי אפיה, שקדים ואגוזים, כלי עזר, ספרות מקצועית.

שוק חומרי הגלם לאפייה נאמד ב-480 מיליון שקל בשנה, והינו על פי נתוני סטורנקסט, אחד מהקטגוריות הצומחות ביותר בשנת 2009 בשוק המזון בישראל.
  
קונספט MAIMON'S ישוּוק ברשתות השיווק המאורגנות והפרטיות החל מחודש מאי, בהדרגה עד לפריסה ארצית מלאה.
עזר ליפשיץ
maimon's עזר ליפשיץ
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים