יש כרטיס חבר מועדון? תוכלו לקנות רכב במחירים מוזלים
הרשתות לא מסתפקות במכירת מזון ואופנה - עכשיו הן גם משווקות מוצרים יקרים יותר כמו, למשל, מכוניות בהנחות ללקוחות מועדון
הרשתות, שפעלו בשנים האחרונות לטיפוח מועדוני הלקוחות, בניסיון ליצור נאמנות ומחוייבות לקנייה ברשת, ממנפות כעת כלי זה לצורך הרחבת פעילותן. הן כבר לא מסתפקות במכירת מזון ואופנה, ועוברות לשווק מוצרים יקרים בהנחות לחברי מועדון, המתפקד על תקן קבוצת רכישה.
המשביר לצרכן לא לבד בחיפוש אחר מקורות צמיחה והתרחבות: גם שופרסל מציעה בימים אלה ללקוחותיה, החברים במועדון "שופרסל," לרכוש רכב מסוג סיטרואן "סי "4 ולזכות בהטבה בדמות תווי קניה בסך 12 אלף שקל למימוש בסניפי הרשת. בשופרסל בחרו לשווק את רכבי חברת סיטרואן השייכת למשפחת מנור, אחת מבעלי קבוצת אי.די.בי,. המחזיקה בשופרסל.
המשביר לצרכן
היתה, כאמור, הראשונה לצאת במהלך דומה בתחילת השנה, כאשר החלה לשווק רכבים מדגמי סיאט ב10- סניפי דגל מרכזיים של הרשת. במסגרת המבצע, מכרה המשביר לצרכן בשבוע ימים 43 רכבי סיאט במחירים מוזלים לחברי קלאב 365 ולמצטרפים חדשים למועדון הלקוחות. כך, לדוגמה, נמכר הדגם המוביל של החברה סיאט איביזה 1.6 מדגם רפרנס DSG (אוטומט 7 הילוכים) במחיר של 99.9 אלף שקל, במקום 105.9 אלף שקל.
מהמשביר נמסר אז כי "במסגרת האסטרטגיה השיווקית לשנת ,2010 הרשת נמצאת במו"מ עם יבואני רכב אחרים לשיווק דגמי רכב נוספים בסניפים." כעת הוחלט במשביר על הקמת חברה עם יבואן רכב עצמאי, אשר בכל פעם ימכור סוג שונה של כלי רכב. ההחלטה נובעת מהרצון לגוון בכלי הרכב המוצעים ולא להיות מחוייבים ליבואן של חברה ספציפית.
במסגרת הפיכת מועדוני הלקוחות לקבוצות רכישה, מעודדות הרשתות את חברי המועדון להצטרף גם כמחזיקי כרטיס אשראי שהן מנפיקות. כרטיסים אלה מונפקים לרוב במסגרת חוץ-בנקאית, שמשמעותה מסגרת אשראי נוספת, מעבר לזו של חשבון הבנק וצבירת נקודות או כוכבים למימוש עבור הטבות.







נא להמתין לטעינת התגובות




