פחות תלונות על חברת חשמל ב-2009

הדוח השנתי של נציב תלונות הציבור בחברת החשמל קובע: נרשמה ירידה של 17% בתלונות הלקוחות אשתקד. מתוכן 33% נמצאו על ידי החברה מוצדקות

רונית מורגנשטרן | 27/4/2010 14:31 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ב-2009 התקבלו בחברת החשמל כ-16.4 אלף תלונות לקוחות - 3,300 תלונות פחות מאשר ב-2008. לאחר בדיקה נמצא כי כ-33% מהן מוצדקות – כך עולה מהדוח השנתי של נציב תלונות הציבור של חברת החשמל.

מנכ"ל חברת החשמל, עמוס לסקר, ציין כי -98.3% מהתלונות הגיעו ישירות לנציבות תלונות הציבור של החברה או למחוזותיה, עובדה שמעידה, לטענתו, על האמון הרב של הציבור באיכות הטיפול של חברת החשמל בכל תלונה. לדבריו, הירידה במספר התלונות לעומת 2008 - העומדת על כ-17% - מצביעה על המגמה של החברה לשפר,
לתקן ולהפיק לקחים, מהתלונות שמגיעות לחברה.

"חברת החשמל משרתת כ-2.45 מיליון לקוחות ומספקת להם חשמל 24 שעות ביממה, כל השנה, ומגישה כ-14 מיליון חשבונות חשמל בשנה", הדגיש לסקר והוסיף כי "חברת החשמל משיבה על תלונה בממוצע תוך 14 ימי עבודה. זאת על אף שזמן התקן לטיפול בתלונה הוא 21 ימי עבודה". 

הנושאים העיקריים בתלונות בשנת 2009 היו: דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים, חיובים בחשבון החשמל, ביצוע עבודות חיבורים לבתים, זמינות וטיב השירות, אמינות אספקת החשמל ואיכות הסביבה.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים