המכירות ברשתות השיווק זינקו בכ-8% ברבעון הראשון
הישראלים מסתערים על רשתות השיווק: מכירות הלבשה וטקסטיל זינקו בכ-11%; מכירות רשתות המזון עלו ב-4.8% בדומה לרבעון הקודם
נציין, כי נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים למכירות של רשתות המזון ושל שאר רשתות השיווק המוכרות מגוון מוצרים כגון הלבשה וטקטסיל, רהיטים, תמרוקים ותרופות. הנתונים נאספים בכל חודש מרשתות השווק על ידי סוקרי הלמ"ס ומשמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית
של הישראלים.
המכירות של רשתות המזון עלו ריאלית ב-4.8% ברבעון הראשון, בהמשך ל-4.9% ברבעון שקדם לו. בחודשים ינואר-פברואר השנה נרשמה עלייה של 4.5% בסך המכירות ושל 3.2% במכירות המזון בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2009.
כמו כן, נרשם גידול חד של 11.1% במכירות של הלבשה וטקטסיל ושל 5.2% במכירת תרופות, תמרוקים וצעצועים בחודשים ינואר-פברואר. מנגד, מכירות רהיטים ומוצרי חשמל עלו בחודשים אלה ב-0.4% בלבד.







נא להמתין לטעינת התגובות




