קוקה קולה נכנסת לענף משקאות האנרגיה

לאחר שנים של הימנעות, קוקה-קולה וחברת הבת נביעות ישווקו משקה אנרגיה המבוסס על מים מינרליים, ויטמינים וקפאין

נורית קדוש | 26/4/2010 7:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי שנמנעה במשך שנים מכניסה לתחום משקאות האנרגיה, חברת קוקה-קולה עושה צעד ראשון לכיוון. ל"עסקים" נודע כי בקרוב תשיק החברה, באמצעות חברת הבת נביעות, משקה אנרגיה המבוסס על מים מינרליים. ההערכות הן כי המשקה ישווק תחת הקטגוריה "מים בטעמים" שמשווקת החברה.
 
נביעות בטעמים
נביעות בטעמים רענן כהן

המשקה אשר מכיל מים מינרליים בתוספת ויטמינים וקפאין, לא יימכר בפחיות, בדומה למשקאות האנרגיה המובילים, אלא יימכר בבקבוקים שקופים כמו שאר בקבוקי המים בטעמים, כאשר בקבוקים אלו יהיו בעיצוב שונה וייחודי.

מעריכים כי קהל היעד אליו המשקה יפנה יכלול בעיקר ספורטאים וסטודנטים, אשר צורכים משקאות אנרגיה בכמות גבוהה, ופחות לקהל הבליינים במועדונים. אחת הבעיות העיקריות בצריכת משקאות אנרגיה, שבעקבותיה נמנעה חברת קוקה-קולה להיכנס עד היום לתחום, היא הכמויות הגבוהות והלא מבוקרות של חומרים מעוררים, ובראשם קפאין.

שילוב של משקאות האנרגיה עם משקאות אלכוהוליים, כפי שעושים מרבית האנשים אשר צורכים משקאות אלו בבילויים, מעצים מאוד את ההשפעה הסינרגטית של הקפאין והאלכוהול על הגוף. צריכה גבוהה ולא מבוקרת של משקאות אנרגיה עלולה לגרום לעלייה חדה בלחץ הדם ובפעילות הלב.

חברת קוקה-קולה נמנעה עד כה מלהיכנס לענף המגלגל כ-300 מליון שקל בשנה למרות שמתחרותיה פועלות בתחום. בין המתחרים: מותג בלו המשווק על-ידי הייבואן ענאן שמשום, מותג רד בול המשווק על-ידי רד בול ישראל, מותג אקסל המשווק על-ידי טמפו ורד ריין המשווק על-ידי יפאורה. מהחברה המרכזית למשקאות סירבו להגיב לדברים.

 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים