מלחמת השיווק עולה לרשתות ביוקר
לא ברור מי תנצח במלחמת השיווק האגרסיבית - מגה בול או שופרסל דיל. מה שבטוח, הן מוציאות עליה כסף רב
גברת הפרסום של רשתות השיווק לקראת חג הפסח היא עניין שבשגרה, אך השנה ההוצאה גבוהה במיוחד. לשם השוואה, בתקופה המקבילה ב2009- השקיעו שתי הרשתות כ6.3- מיליון דולר בפרסום.
על אף שמגה בול היא זו שפתחה את זירת המאבק - כשהעלתה קמפיין טלוויזיוני שלכאורה מצא פער לטובתה בסל מוצרים, ובצעד חריג ציין את שם המתחרה במפורש - שופרסל דיל הוציאה יותר על פרסום. הרשת הוציאה בחודש מרץ למעלה מ5.3- מיליון דולר על קמפיינים, שכוללים גם שלטי חוצות, לעומת כ3.6- מיליון דולר שהוציאה מגה בול.
ההוצאה של שופרסל דיל משקפת עלייה ניכרת מהתקופה המקבילה
בשנה שעברה, אז השקיעה בפרסום כ2.5- מיליון דולר בלבד - כמחצית מהשקעתה השנה.
זירות המאבק העיקריות בין שופרסל דיל למגה בול הן הטלוויזיה (השקעה משותפת של כ6.8- מיליון דולר בחודש מרץ לבדו) והעיתונות (השקעה משותפת של כ1.4- מיליון דולר.( עם זאת, למרות ההשקעה הקטנה יחסית (כ778- אלף דולר ביחד,( המאבק באינטרנט היה מלוכלך ביותר, והגיע לשיאו לפני יומיים, עם השתלטות מגה בול על דף הבית של אחד מאתרי התוכן המובילים לכל אורכו. פעולת רענון האתר הובילה לבאנר ענק של שופרסל דיל.
הסלוגנים היו חריפים אף יותר: באינטרנט שופרסל דיל עשתה הומאז' לסלוגן של מגה בול, ויצאה בקריאה "כל הבולשיט שמגה בול מנסה למכור לכם." במגה בול לא נשארו חייבים, ויצאו בקמפיין ברשת תחת הכותרת "ממה שופרסל דיל כל כך מפחדים,"? כשלחיצה על הלינק הובילה לסרטון שבו מנסים, לכאורה, לצלם את המחירים בסניפי שופרסל דיל, אך מנהל הסניף אינו מאפשר זאת.







נא להמתין לטעינת התגובות



