קונים יותר: גידול של 6.2% במכירות רשתות השיווק
גם המכירות של רשתות המזון עלו ב-6.6% בחודשים דצמבר עד פברואר. בשנת 2009 עלו המכירות של רשתות השיווק ב-4.2% ושל רשתות המזון ב-3.9%
המכירות ברשתות השיווק הן מדד טוב לסך הצריכה הפרטית בישראל. סוקרי הלמ"ס מגיעים לרשתות השיווק בכל חודש ובודקים
את היקף הקניות של הישראלים.
הנתונים המתפרסמים מתייחסים למכירות של רשתות מזון ושל חומרי ניקוי, וכן לרשתות הגדולות המוכרות מוצרים שונים כמו הלבשה והנעלה, מוצרי חשמל ורהיטים, כלי בית, תמרוקים, תרופות ועוד.
יצוין, כי בכל שנת 2009 עלו המכירות של רשתות השיווק ב-4.2% ומכירות המזון עלו ב-3.9%. מכירות הלבשה עלו ב-2.1% בלבד ושאר המכירות זינקו ב-7.3% - בעיקר תרופות, תמרוקים, ספרים וצעצועים.







נא להמתין לטעינת התגובות




