דוחות הוט: ההכנסות עלו בשנה שעברה מ-2.97 ל-3.12 מיליארד שקל
הרווח הנקי לשנת 2009 - 77 מיליון שקל. קיטון של 15 מיליון ביחס ל-2008. בשורת הרווח התפעולי רשמה החברה הפסד של מיליון שקל בתחום הטלוויזיה הרב-ערוצית. בתחום התקשורת הנייחת, לעומת זאת, נרשמה עלייה של יותר מ-50%
הרווח כלל ביטול חד-פעמי של הפרשה לתביעות בסך של 76 מיליון שקל. כך שבניטרול הסכום, החברה שיפרה את הרווחיות באופן משמעותי.
ה-EBITDA (רווח מפעולות רגילות לפני פחת והפחתות ולפני הכנסות אחרות) לשנה זו הסתכמה בכ-1.084 מיליארד שקל.
הכנסות לפי חלוקה למגזרים: הכנסות הטלוויזיה בכבלים לשנה 2009 הסתכמו בכ-2.198 מיליארד שקל, לעומת כ-2.188 מיליארד שקל בשנה המקבילה. הכנסות שירותי תקשורת פנים ארצית נייחת לשנת 2009 הסתכמו בכ-931 מיליון שקל. זאת לעומת כ-784 מיליון שקל ב-2008. עלייה בשיעור של כ-19%. בסיכום שנתי רשמה החברה
הכנסות של 3.129 מיליארד שקל, זאת לעומת 2.932 מיליארד ב-2008.
הרווח התפעולי לפי חלוקה למגזרים: טלוויזיה רב-ערוצית בכבלים עבר להפסד תפעולי של כ-1 מיליון שקל ב-2009. בשנה המקבילה, לעומת זאת, רשמה החברה רווח תפעולי של 172 מיליון שקל. מדובר בירידה ברווחיות בסך של כ-173 מיליון שקל.
במגזר תקשורת פנים ארצית נייחת נמשכת מגמת הצמיחה לאור גידול בהיקף הפעילות. הרווח התפעולי לשנת 2009 עלה בכ-52% ביחס לשנה קודמת.
במהלך שנת 2009 הצליחה החברה להאט את קצב נטישת מנויי הכבלים. החברה סיכמה את השנה עם 908 אלף מנויים, לעומת 918 אלף בסוף שנת 2008. במקביל, הצליחה החברה לגייס 30 אלף לקוחות דיגיטאליים חדשים נטו. החברה הגדילה בכ-6% את בסיס מנויי האינטרנט שלה לסך של 719 אלף מנויים בסוף 2009. מספר מנויי שירותי הטלפוניה של החברה זינקו בכ-20% לסך של 562 אלף קווים.