H&M הישראלית: לא זולה כמו בחו"ל, אבל מסוגלת לתת פייט בשוק המקומי
אוטוטו הפתיחה: רגע לפני שאתם תוכלו לראות מה יש לרשת העולמית H&M להציע לישראל, חני יודל יצאה לבדוק ולדווח
אם אינכם נמנים על יחידי סגולה אלה, תוכלו למשש את הבגדים רק בעוד שלושה ימים (יום חמישי, ה-11 במרץ) החל מ-11 בבוקר. 200 הלקוחות הראשונים שייכנסו לחנות יקבלו מתנה – חולצה של הרשת שעוצבה במיוחד עבור ישראל.
החנות הראשונה בארץ זהה בצביונה לקונספט העולמי של הרשת, המציעה מגוון רב של פרטי לבוש ואקססוריז ב-2,000 חנויות ברחבי העולם. בחנות בעזריאלי יעבדו כ-100 עובדים, אשר עברו תהליך הכשרה במהלך החודשים האחרונים בארץ ובחו"ל.

לחנות מחלקות שונות, כאשר בכל מחלקה מוצגים לצד הביגוד גם אביזרים נלווים, דוגמת תיקים, נעליים, משקפי שמש ועוד. הבובות בכניסה לכל מחלקה הולבשו לכבוד המאורע בצבעי כחול-לבן, ובהנהלה אומרים, כי מדי כמה ימים יוחלף הצבע שישלוט בביגוד הראווה.
בין המחלקות בחנות ניתן למצוא את מחלקת הנשים (המחולקת בעצמה לאזורים - חליפות מחויטות, בגדי יומיום, בגדי הריון ועוד); מחלקת גברים; מחלקת נוער; מחלקת ילדים ותינוקות; מחלקת ג'ינסים; מחלקה של הלבשה תחתונה וקולקציה של המעצבת סוניה ריקל. מחלקה נוספת היא אזור שלם של מידות גדולות (56-44), תחת הקונספט "Big is Beautiful".
המחירים, כיאה ל-H&M, נוחים לכל כיס.
נציגי החברה בחו"ל מדגישים את הקונספט "איכות גבוהה במחיר נמוך", אך יש לציין כי מחירי הפרטים בישראל עדיין יקרים מעט מאלה שבחנויות הרשת מעבר לים. המנהל האזורי של H&M, מסר ל-nrg מעריב, כי הבדלי המחירים נעוצים ביבוא ובמע"מ, וציין כי עדיין מדובר במחירים תחרותיים לשוק בארץ. עוד הוא הוסיף, כי בכוונת הרשת לפתוח סניפים נוספים בתל אביב. הסניף הבא של הרשת בישראל יפתח בירושלים, ולאחר מכן בחיפה ובכפר סבא.