ההסתדרות לוועדים: בחרו תוצרת כחול לבן ברכישת השי לחג
במסגרת שיתוף הפעולה בין התמ"ת, ההסתדרות והתאחדות התעשיינים, הוחלט כי הצדדים יקדמו רכישת מוצרי כחול לבן על ידי ועדי העובדים ויערכו הסברה לעובדים על חשיבות רכישות תוצרת הארץ
לאחר מספר פגישות בין ראשי מטה כחול לבן של התמ"ת, ההסתדרות והתאחדות התעשיינים הוחלט על שיתוף פעולה בין הצדדים, וההסתדרות הודיעה, כי היא מצטרפת לפעילות מטה כחול לבן המשותף לממשלה למעסיקים ולעובדים.
בראש המטה עומדת צביה דורי שנפגשה עם נציגי ההסתדרות במטרה לתאם את שיתוף הפעולה בין שני הגופים. ההסתדרות אף העמידה בראש המטה את מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי, מירה ארינובסקי, את דורון קרני, מזכיר ארצי בהסתדרות עובדי המדינה המשמש כמרכז המטה וראשי איגודים מקצועיים וחברי ועדי עובדים גדולים.
במסגרת שיתוף הפעולה, הוחלט כי הצדדים יקדמו רכישת מוצרי כחול לבן על ידי ועדי העובדים ויערכו הסברה לעובדים על חשיבות רכישות תוצרת הארץ, זאת במטרה להגביר את
רכישות ועדי העובדים בדגש על השי לחג הפסח הקרוב.
עוד סוכם כי שלושת הגופים יעבירו מידע לוועדי העובדים לגבי חשיבות רכישות תוצרת הארץ. בהקשר זה מטה כחול לבן בהסתדרות ידאג כי בכל ימי העיון של כל אחד האיגודים המקצועיים הפועלים בחסות ההסתדרות תשולב הרצאה בנושא כחול לבן.
יצוין כי בדיקה שנערכה על ידי מינהל תכנון וכלכלה במשרד התמ"ת העלתה כי כל הסטה של 1 מיליארד שקל קניות מיבוא לשוק מקומי, יוצרת 2750 מקומות עבודה חדשים.
השבוע עלה לאוויר קמפיין המשותף למשרד התמ"ת ולהתאחדות התעשיינים אשר קורא ליצרנים לסמן את מוצריהם בלוגו "מיוצר בישראל" על סמך הנתונים שהתקבלו במחקר שערך משרד התמ"ת, כשהסימון בלוגו יאפשר ליצרנים לזהות בקלות כי מדובר בתוצרת ישראלית.
מהתאחדות התעשיינים מוסרים כבר ביומיים הראשונים קיימת התעניינות משמעותית של תעשיינים. 15 תעשיינים נוספים ביקשו לקבל את הלוגו מיוצר בישראל.






נא להמתין לטעינת התגובות




