לקוחות נקסוס וואן כועסים
רבים מהלקוחות שמיהרו לרכוש את התשובה הגוגלית לאייפון של אפל, מתלוננים על היעדר מוקד תמיכה טלפוני. גוגל שמעניקה תמיכה רק באמצעות המייל, מבהירה כי מתן התשובות עלול לארוך שני ימי עסקים
גוגל מעניקה תמיכה - רק באמצעות המייל - לצרכני הנקסוס, שרוב התלונות שלהם נוגעות למסך המגע, לקישוריות לרשת האלחוטית ולתעריפי השימוש הגבוהים.
גם בחנויות רשת T-MOBILE שבהן נמכר המכשיר בארה"ב וביצרנית HTC לא נותנים מענה לשאלות, וגוגל הבהירה כי מתן התשובות באימייל
עלול לארוך שני ימי עסקים.
"אנחנו עובדים בצמוד עם שותפינו לפיתוח המוצר כדי להפוך את התמיכה לזמינה במגוון ערוצים", נאמר בהודעה מטעם גוגל.







נא להמתין לטעינת התגובות




