לקוחות נקסוס וואן כועסים

רבים מהלקוחות שמיהרו לרכוש את התשובה הגוגלית לאייפון של אפל, מתלוננים על היעדר מוקד תמיכה טלפוני. גוגל שמעניקה תמיכה רק באמצעות המייל, מבהירה כי מתן התשובות עלול לארוך שני ימי עסקים

סוכנויות הידיעות | 14/1/2010 8:29 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הסמארטפון החדש של גוגל, "נקסוס וואן" (NEXUS ONE), הושק רק לפני שבוע וכבר תהודה שלילית מעט לחברה. רבים מהלקוחות שמיהרו לרכוש את הטלפון, שאמור להוות את התשובה הגוגלית לאייפון של אפל, מתלוננים על היעדר מוקד תמיכה טלפוני של ענקית האינטרנט במוצר, במיוחד לאור מחירו הגבוה (כ-530 דולר בארה"ב).

גוגל מעניקה תמיכה - רק באמצעות המייל - לצרכני הנקסוס, שרוב התלונות שלהם נוגעות למסך המגע, לקישוריות לרשת האלחוטית ולתעריפי השימוש הגבוהים.
גם בחנויות רשת T-MOBILE  שבהן נמכר המכשיר בארה"ב וביצרנית HTC לא נותנים מענה לשאלות, וגוגל הבהירה כי מתן התשובות באימייל
עלול לארוך שני ימי עסקים.

"אנחנו עובדים בצמוד עם שותפינו לפיתוח המוצר כדי להפוך את התמיכה לזמינה במגוון ערוצים",  נאמר בהודעה מטעם גוגל.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים