הסטארט-אפ הישראלי WiseStamp משדרג את חתימת המייל

הסטארט-אפ הישראלי משדרג את חתימת המייל הסטנדרטית שלכם והופך אותה לכלי עבודה ממדרגה ראשונה. למרות ש-4 יזמיה עדיין עובדים בהתנדבות, הם משוכנעים שב-2010 תבוא הפריצה

טל שניידר | 5/1/2010 14:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הגיע הזמן שגם לכם תהיה חתימת אי-מייל ראויה. חברת הסטארט-אפ הישראלית וייז סטמפ ‏(WiseStamp‏), הנמצאת בשלבים ראשונים של חייה ומונה רק 4 עובדים, פיתחה תוסף לדפדפנים שמעניק מראה אישי ומקושר לחתימת האי-מייל של המשתמש.

למרות שהחברה עוד לא גייסה הון חיצוני ויזמיה פועלים ללא שכר, התוסף של החברה התקדם במהרה לרשימת התוספים המומלצים של דפדפן פיירפוקס ‏(ניתן להורדה רק בפיירפוקס‏), לאחר שרשם למעלה מ-330 אלף משתמשים בתוך זמן קצר.
WiseStamp‏ - מימין - גימלשטיין,פיאמנטה,יצחקי ואבנרי
WiseStamp‏ - מימין - גימלשטיין,פיאמנטה,יצחקי ואבנרי מרב מרודי
 
רק במהלך השבוע האחרון הורידו מעל 11,000 איש את התוסף. עם קצב גדילה כזה, מקווים צביקה אבנרי, אורלי יצחקי, תום פיאמנטה וסשה גימלשטיין - ארבעתם עדיין עובדים כל אחד מביתו ללא משרד משותף - ששנת 2010 תהיה שנת הפריצה שלהם.

חתימת האי-מייל, שהיא למעשה כרטיס הביקור שאנשים מצרפים בתחתית כל מכתב רשמי ממקומות העבודה, לא עברה שינוי גדול בעשור האחרון. למרות שינויים גדולים בצריכת האינטרנט, ביישומים הפופולריים, ובכניסה לעולם הרשתות החברתיות - דווקא צורת האי-מייל והאופן שבו אנשים משתמשים בו קפאו על השמרים.

חברת וייז סטמפ מציעה פתרון חכם, פשוט וברוח התקופה, שמאפשר להוסיף לחתימת המייל את הקישורים הרלוונטיים של כל משתמש לעמוד הפייסבוק או הפליקר שלו, כמו גם להוסיף את שורת הסטטוס האישית העדכנית מטוויטר או עדכוני RSS.

כך כל חתימת מייל שנשלחת יכולה להיות שונה מקודמתה, שונה בין עובד ועובד בארגון ויכולה להיות מותאמת לתוכן המדובר במסמך. צביקה אבנרי, אחד מ-4 היזמים, מסביר כי זהו כלי שיווקי לא אגרסיבי ומתאים לעסקים, גדולים כקטנים.

"פעם הספיקו לך הטלפון והאי-מייל בשביל לבטא את הישות העסקית שלך - היום האינטרנט עבר מהפכה ענקית ברמה הטכנולוגית, מבחינת שיתוף במידע, וצריך להוסיף עוד אמצעי קשר בחתימת האי-מייל". אבנרי מסביר כי "התוסף של וייז סטמפ מאפשר להביא את הישות הנוספת, החברתית, מהפרופילים השונים באופן דינמי לתוך החתימה".

אין מדובר בבאנר פרסום המצורף באופן קבוע לכל האי-מיילים של עובדי החברה, שמתעדכן מפעם לפעם על ידי סמנכ"ל השיווק של החברה בהתאם למוצר שאותו מקדמת החברה באותה העת - כאן מדובר בכלי שיווקי העשוי למשוך את מקבל האי-מייל להקליק על האייקון הרלוונטי ולעבור היישר לאתר הפייסבוק של החברה או לערוץ יוטיוב ייעודי. ככל שהיצירתיות של החברה המשתמשת  גדולה יותר  - כך תהיה החתימה בולטת ואפקטיבית יותר.

בהמשך מתכננת וייז סטמפ להציע ללקוחותיה שירות בתשלום שיכלול נתונים סטטיסטיים על הקלקות מתוך האי-מיילים ועל כניסה לאתרים, וכך ללמוד כמה מוביליות הצליחה החברה ליצור באמצעות החתימה הדינמית. אבנרי מאמין מאוד במוצר של החברה ומספר כיצד נראית עבודתם בחברה שעדיין אין לה הכנסות, ומנסה לגייס הון באחת התקופות הקשות ביותר מבחינה כלכלית.
WiseStamp - מימין - יצחקי,פיאמנטה ואבנרי. יושב - גימלשטיין
WiseStamp - מימין - יצחקי,פיאמנטה ואבנרי. יושב - גימלשטיין מרב מרודי
עם האוכל בא התיאבון

"אנחנו עובדים מן הבית ומשתמשים באינטרנט בצורה מוחלטת. עכשיו אנחנו בשלב של גיוס הון ראשון, ובינתיים מממנים את החברה בעצמנו".

"אורלי‏ (יצחקי‏) ואני התחלנו בשיא תקופת המיתון, והוצאנו פיילוט במימון עצמי. ראינו שהשוק מגיב היטב ושיש ביקוש ממשתמשים, ועם האוכל בא התיאבון. לפני 7 חודשים הצטרפו גימלשיין ופיאמנטה כשותפים והכניסו

הון בעצמם".

אבנרי מוסיף כי הצוות הקטן של החברה לא עוסק כלל בשיווק: "רק פיתוח. המוצר משווק את עצמו ומתפשט באופן ויראלי כי אנשים רואים את האי-מייל של חבריהם, עם קישור מיידי למגוון אתרים, ורוצים שיהיה להם גם".

אבנרי מספר כי יש היום משתמשים ב-132 מדינות, אפילו באיראן. "40% מהמשתמשים שלנו הם בצפון אמריקה".

איך תשתלבו בעסקים גדולים?
"יש מגמה כיום בעסקים גדולים לעבור ל-webmail ולהחזיק את כל תעבורת האי-מיילים של הארגון בענן המחשוב. עיריית לוס אנג'לס לדוגמה העבירה את כל העובדים שלה לגוגל אפס, הגרסה העסקית של ג'ימייל. גם אוניברסיטאות רבות העבירו את עובדיהן לשימוש ב-webmail, והתוסף שלנו מתממשק בקלות לגוגל אפס. ההתקנה שלו מאוד פשוטה".

ובעסקים קטנים?
"בעסקים קטנים, אפילו עסקים של איש אחד או שניים, יש מגמה של נישות. קיימים אינדבידואלים שמעוניינים לקדם את הצרכים שלהם, והתוסף לחתימה מאפשר להם להפיץ באופן פשוט את המידע הרלוונטי עבורם. כל אחד יכול להוסיף לעצמו שורת סטטוס דינאמית שמתחלפת ונוגעת לתוכן האישי שלו".

השירות יישאר בחינם?
"כל מה שאנחנו מאפשרים היום להוריד חינם - יישאר חינמי. בעתיד נציע שירותי פרמיום לעסקים, כמו תכנים שנייצר או קבלת נתונים סטיסטיים על הביצועים של החתימות. בנוסף, תוכל החברה להחליט אם החלק הדינמי של האי-מייל של עובדיה ינוהל על ידי איש השיווק שלה או שאנחנו ננהל את זה בעבורה".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים