אסם אוספת רטבי אלף האיים עקב תסיסה במוצר
הבעיה התגלתה בעקבות פניות של צרכנים שלאחריהן ביצעה אסם בדיקה מידית של המוצרים. מן הבדיקה עולה כי בחלק מרטבי אלף האיים, מארבעה תאריכי ייצור, קיימת תסיסה המשפיעה על הטעם והמראה של המוצר
הבעיה התגלתה בעקבות פניות של צרכנים שלאחריהן ביצעה אסם בדיקה מידית של המוצרים. מן הבדיקה עולה כי בחלק מרטבי אלף האיים, מארבעה תאריכי ייצור, קיימת תסיסה המשפיעה על הטעם והמראה של המוצר, אך אין בה פגיעה בבטיחות המוצר או חשש לבריאות הציבור.
אסם דיווחה למשרד הבריאות ולחנויות והחלה באיסוף המוצר מן המדפים.
מדובר במוצרים מתאריך אחרון לשיווק על פי הפרוט הבא: רוטב אלף האיים (בקבוק 290 מ"ל) - ה016 באפריל 2010, רוטב אלף האיים (בקבוק 600 מ"ל) - ה-13 באפריל 2010,
רוטב אלף האיים לייט (בקבוק 290 מ"ל) - ה-20 במרץ 2010 וה-21 במרץ 2010.
צרכנים שברשותם מוצר מתאריכים אלה מוזמנים לפנות למוקד שירות הצרכנים במספר
1-700-70-76-76 או לחנות שבה נקנה הרוטב לקבלת מוצר חלופי.