הציבור לא מסתער: מכירות המזון ברשתות עלו ב-1.8% בספטמבר-נובמבר

מנתוני הלמ"ס עולה כי המכירות ברשתות השיווק עלו ב-3.4% בספטמבר-נובמבר. מתחילת השנה עלה סך המכירות ברשתות השיווק בישראל ב-2.8% בלבד ומכירות המזון ב-2.5%

יוסי גרינשטיין | 21/12/2009 13:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הציבור בישראל לא מסתער על רשתות השיווק השונות ואינו קונה בלי חשבון: סך המכירות של רשתות השיווק בישראל עלו בחודשים ספטמבר-נובמבר ב-3.4% בלבד (קצב שנתי) ומכירות המזון ברשתות עלו ב-1.8% בלבד - כך עולה מנתוני המגמה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

סך המכירות ברשתות השיווק ברחבי המדינה עלו ריאלית ב-3.4% בספטמבר-נובמבר, בהמשך ל-1% בשלושת החודשים שקדמו לכך. מכירות המזון ברשתות השיווק עלו ריאלית ב-1.8%, לאחר ירידה של 3% ביוני-אוגוסט.

בלמ"ס מדגישים, כי נתוני המכירות שנאספים בכל חודש ברשתות השיווק
על ידי סוקרי הלמ"ס משמשים כאידיקטור לצריכה הפרטית בישראל ומקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני.

נתוני המכירות ברשתות השיווק נוגעים לרשתות המזון ולרשתות המתמחות במוצרים שונים: הלבשה, הנעלה, מוצרי חשמל ורהיטים, כלי בית, תמרוקים, תרופות, צעצועים, ספרים ואופטיקה. יצויין, כי סך המכירות ברשתות השיווק בישראל עלו בינואר-נובמבר ב-2.8% בלבד ומכירות המזון ב-2.5%.

עוד נמסר מהלמ"ס כי מכירות הדלק בתחנות ברחבי הארץ עלו ריאלית ב-4.2% בינואר-אוקוטובר בהמשך לעלייה של 5.1% בשנת 2008.


כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים