בניגוד לציפיות: הציבור הישראלי לא ממהר לקנות אייפון
בניגוד לתורי הענק אותם התרגלנו לראות בארצות הברית ובמדינות אחרות, נראה שהישראלים לא ממש מתרגשים מהאייפון. בחברת סלקום שהשיקה לפני דקות אחדות את החנות בדיזנגוף סנטר בה היא עתידה למכור את המכשיר הנכסף, לא משתרך נכון לשעה זו תור לכניסה לעמדת המכירה. גם מחוץ לחנות iDigital לא נראים קונים
חברת סלקום, הראשונה שהחלה בחגיגות המכירה, חסמה הערב (ד') את הגשר בקומה השנייה של דיזנגוף סנטר. במקום נמצאים כעת מסכי ענק עליהם מוקרן סרטון של מכשיר האייפון. במקביל, מאבטחים חוסמים את הכניסה למקום בו תחל המכירה הלילה בחצות. עם זאת, למרות האבטחה, מחסומי הכניסה והציפיות המוקדמות, נכון לשעה זו לא משתרך תור לכניסה לעמדת המכירה.
לרגל ההשקה בישראל, הודיעה סלקום כי תשאיר את חנות המסדרון למשך 36 שעות ברציפות עד לשעה לפני כניסת השבת. סלקום אף קישטה את המקום בדגלונים וחיצים נושאי המילה "אייפון", כדי להנחות את הקהל כיצד להגיע אל חנות המסדרון.
כמו כן, גם מחוץ לחנות iDigital שבדיזנגוף סנטר, שם מוכרת חברת פלאפון את מכשירי האייפון שלה, לא משתרכים תורים.
שפירא: האייפון הוא חלק מתהליך שינוי התקשורת
"זו סיבה למסיבה. בעוד 3 שעות ייצא השליח הראשון ללקוח הראשון", אמר עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, והוסיף "האייפון הוא חלק מתהליך שינוי של שוק התקשורת.
האייפון הוכיח שהלקוח לא רוצה להיות מחובר לקיר - לא לצורך טלוויזיה, אינטרנט, מוזיקה או אפליקציות".
להמשך הדיון בנושא האייפון בפורום
עדכון אחרון : 9/12/2009 22:41