חברת הדלק טן של אליעזר פישמן תפתח תחנות דלק זעירות בערים

פרסום ראשון: למעריב עסקים נודע כי החברה בודקת אפשרויות להקמת תחנות זעירות, הכוללות שתי משאבות בלבד ומיועדות לרכב קטן, בחניונים של מתחמי מסחר גדולים. מנכ"ל טן מעריך כי החברה לא תקים תחנות אלה בשנה הקרובה בשל הקשיים הבירוקרטיים והקושי בקבלת האישורים וההיתרים

רונית מורגנשטרן | 23/11/2009 11:58 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת הדלק טן מקבוצת פישמן שבשליטת אליעזר פישמן, תיכנס לפעילות בערים הגדולות עם תחנות דלק זעירות - כך נודע למעריב עסקים. החברה פועלת כיום בעיקר מחוץ לערים - באזורי תעשייה ובפריפריה, ובבעלותה 40 תחנות תדלוק רגילות בכל רחבי הארץ ו-15 חנויות נוחות תחת המותג "טן פלוס".

למעריב עסקים נודע כי החברה בודקת אפשרויות להקמת תחנות זעירות (הכוללות שתי משאבות בלבד, ומיועדות לרכב קטן ולא למשאיות) בחניונים של מתחמי מסחר גדולים. בין היתר, נבדקת האפשרות להקים תחנות כאלו בשיתוף עם רשת הום סנטר, שגם היא מקבוצת פישמן, ושהמנכ"ל שלה, רביב ברוקמאייר, היה מנכ"ל טן עד לפני כחצי שנה. בתפקיד המנכ"ל היום משמש דני בן-נר.

לאור ניסיון העבר, נראה כי ההחלטה על הקמת תחנה זעירה
ועד השקתה בפועל - היא ארוכה. ב-2006 אישרה הממשלה הקמת תחנות זעירות במטרה להגביר את התחרות בשוק הדלק, ואולם מאז, בשל הבירוקרטיה המסורבלת, הוקמה רק תחנה אחת של פז - בתל אביב.

טן היא החברה החמישית בגודלה בתחום הדלק (אחרי פז, דלק, סונול ודור-אלון),‬ והיא נשענת בעיקר על תדלוק ציי רכב בסולר ותדלוק מזדמן של 95 אוקטן. הכנסותיה בשנת 2008 הסתכמו בכ-706 מיליון שקל, והרווח הנקי שלה בכ-14 מיליון שקל.

נוסף על כוונתה להקים תחנות זעירות, החברה מחפשת גם אחר שטחים במחיר נמוך לתחנות גדולות מחוץ לערים. הקמת תחנה זעירה עולה כ-90 אלף דולר. בן-נר מעריך כי החברה לא תקים תחנות זעירות בשנה הקרובה בשל הקשיים הבירוקרטיים והקושי בקבלת האישורים וההיתרים.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים