פתאל הופך את מלונות אזורים למותג "לאונרדו"
בעקבות המיזוג, תהפוך הרשת לאחד המעסיקים הגדולים ביותר בישראל, עם 7,200 עובדים. במהלך המיתוג מחדש של הרשת יושקעו חצי מיליון דולר
המותג "לאונרדו" נוסד לפני כשנתיים במסגרת כניסתה של חברת פתאל לפעילות באירופה. כיום קיים המותג בכ-30 מלונות ברחבי גרמניה, שוויץ ובלגיה. לאחרונה הוכנס המותג גם לישראל, כשהוא מזוהה
עם המלונות העירוניים של הרשת - בחיפה, בבאר שבע, בתל אביב (מלון בזל לשעבר) וברמת החי"ל, עם השקתו של מלון הבוטיק בסכום של כ-40 מיליון יורו.
הרחבת המותג בישראל תכלול הכנסתו לחלק מהמלונות שנרכשו, ולחלק מהמלונות הקיימים כיום ברשת פתאל. במהלך המיתוג מחדש של הרשת יושקעו חצי מיליון דולר.
ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, צופה כי במהלך השנתיים הקרובות יהפוך "לאונרדו" לאחד המותגים החזקים בישראל בכלל, ובתחום המלונאות בפרט.







נא להמתין לטעינת התגובות





