פתאל הופך את מלונות אזורים למותג "לאונרדו"

בעקבות המיזוג, תהפוך הרשת לאחד המעסיקים הגדולים ביותר בישראל, עם 7,200 עובדים. במהלך המיתוג מחדש של הרשת יושקעו חצי מיליון דולר

ענת שיחור-אהרונסון | 17/11/2009 16:50 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שבוע לאחר החתימה על ההסכם לרכישת 12 המלונות של אזורים, מכריזה היום (ג') רשת פתאל על התכנית האסטרטגית למיתוג הרשת המאוחדת. במסגרת התכנית, יהפוך מותג "לאונרדו" למותג בעל הפריסה הרחבה ביותר בישראל, עם 16 מלונות, והרשת תהפוך גם לאחד המעסיקים הגדולים בארץ, עם 7,200 עובדים.

המותג "לאונרדו" נוסד לפני כשנתיים במסגרת כניסתה של חברת פתאל לפעילות באירופה. כיום קיים המותג בכ-30 מלונות ברחבי גרמניה, שוויץ ובלגיה. לאחרונה הוכנס המותג גם לישראל, כשהוא מזוהה
עם המלונות העירוניים של הרשת - בחיפה, בבאר שבע, בתל אביב (מלון בזל לשעבר) וברמת החי"ל, עם השקתו של מלון הבוטיק בסכום של כ-40 מיליון יורו.

הרחבת המותג בישראל תכלול הכנסתו לחלק מהמלונות שנרכשו, ולחלק מהמלונות הקיימים כיום ברשת פתאל. במהלך המיתוג מחדש של הרשת יושקעו חצי מיליון דולר.

ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, צופה כי במהלך השנתיים הקרובות יהפוך "לאונרדו" לאחד המותגים החזקים בישראל בכלל, ובתחום המלונאות בפרט.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים