ה"הוט קוטור" מגיע גם אל ספל התה
גם התה החל להתאים עצמו לצבעים השולטים ולמגמות העולמיות באופנה. אז מה התה המועדף עליכם מתוך קולקציית סתיו/חורף 2010?
"אנחנו רוצים להביא את ה'הוט קוטור' לעולם התה", מספר מנכ"ל החברה, מאנוג' מורג'אני. "השאיפה שלנו היא להציג במוצרים שלנו טעמים המשלבים את הטבע, מהעונות, מה שקורה בעולם האופנה ומה שאנחנו רואים בנסיעות שלנו", מוסיף מורג'אני, שהיה מנהל מותג בבתי אופנה דוגמת טומי הילפיגר ומכיר מקרוב את עולם האופנה.
לדברי נשיא החברה, טהאה בוקדיב, הקולקציות השונות מאשרות לספק לאנשים "יוקרה במחיר סביר", זאת במיוחד על רקע חיסכון הצרכנים בעקבות המשבר העולמי. "השנה
האחרונה היתה קשה לכולנו ולכן העולם צריך לדעתנו יותר צבעים ויותר יוקרה. תשומת הלב שלנו לפרטים יחד עם איכות המוצר שלנו, מאפשרים לכולם להרגיש מיוחדים ובמחיר סביר", מסר.
כל סוג תה בקולקציה נבחר על פי הסיפור אותו הוא מספר. כך, קולקציית הבכורה כללה 6 סוגים של תה ירוק ושחור בהשראת המורשת ההודית והמרוקאית של מורג'אני ובוקדיב, ובהשראת השותפות של שניהם. בין היתר יש חליטה בניחוח מושק, וכן טעם ה"מהרהג'ה דארג'לינג", שמנצל את הפופולריות של ההשאראה ההודית על האופנה.
בדומה למותגי המעצבים, TWG כבר עובדת על קולקציית תה לסתיו\חורף 2010 קולקציית האביב, שתושק בשנה הבאה, תכלול תה בניחוח פריחת דובדבן, כדי להמחיש את הפריחה של הפרח ביפן. הקולקציה החדשה תוצע למכירה ברשת היוקרתית הרודס בלונדון.







נא להמתין לטעינת התגובות





