שטראוס-עלית פותחת חזית מול אצבעות השוקולד של קינדר

עם פתיחת עונת החורף, משיקה עלית סדרה חדשה של שוקולד פרה לילדים, לראשונה, במארז המכיל 8 אצבעות במגוון טעמים

נורית קדוש | 26/10/2009 7:38 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעוד שופרסל חושפת את השוקולד השוויצרי המושק תחת מותג הרשת, מפנה שטראוס משאבים בקטגוריית השוקולד דווקא לכיוון הילדים. עם פתיחת עונת החורף, משיקה עלית (מקבוצת שטראוס) סדרה חדשה של שוקולד פרה לילדים, לראשונה, במארז המכיל 8 אצבעות במגוון טעמים.

הסדרה תתחרה במותג קינדר (המציע ביצי הפתעה משוקולד ואצבעות שוקולד חלב, ושולט בקטגוריה) ותימכר ב-7.90 שקלים. לדברי סיגל שילוני, מנכ"לית חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס, עלית יוצאת במהלך שמטרתו לחזר אחרי הקהל העיקרי של השוקולד - הילדים, במטרה לשדרג את חוויית השוקולד של עלית לילדים ולהתאים את עצמה למגמה העולמית של מנות מדודות.

"הייחודיות של הסדרה
בכך שהיא משלבת מגוון תוספות שילדים אוהבים במיוחד: עדשים, סוכריות קופצות וביסקוויטים. כדי להעצים את החוויה הייחודית של השוקולד עוצבה כל אצבע בצורה ייחודית שמעניקה לחוויית הטעם גם ממד מרגש ומפתיע ומותאמת לילדים".

לדברי שילוני, במסגרת פיתוח סדרת אצבעות שוקולד פרה הושק עו משאבים רבים הן ברמת פיתוח המוצר והן ברכישת מכשור ייחודי בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות בעולם, בהשקעה של כ-10 מיליון שקל.

שוק השוקולד מגלגל כחצי מיליארד שקל בשנה והוא צומח בכ-6.5% בשנה. מותג פרה של עלית מקבוצת שטראוס מוביל את שוק השוקולד עם נתח שוק כספי של כ-47% ועם צמיחה של כ-7% לפי נתוני סטורנקסט לחודש ספטמבר 2009.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים