מה נשים עובדות רוצות?
ספר חדש מגלה שנשים משכילות רוצות מוצרים ושירותים שיגזלו מהן זמן מועט ככל האפשר, וסולדות באופן כללי ממוצרים שיגזלו מהן זמן יקר
הספר מבוסס על סקר שנערך בקרב נשים מ-40 מדינות ושמגלה כי נשים מביעות חוסר שביעות רצון בעיקר כשזה נוגע לשירותים פיננסים – השקעות, בנקאות, ביטוח וכרטיסי אשראי. תלונתן העיקרית היתה שהיועצים והסוכנים לא מתנהגים אליהן כראוי, לא מבינים את הצרכים שלהן ולא חושבים על האינטרסים שלהן. במקום השני והשלישי בחוסר שביעות הרצון ניצבים טיפולים רפואיים ומוצרים לצרכן.
"לנשים אין מספיק זמן לעצמן, יש מהן יותר מידי דרישות והן חייבות להחליט בין סדרי עדיפויות", אומרים מחברי הספר. "עם הרווחים המוגדלים יבוא
גם כוח מוגדל. הנשים יהיו הכוח הגדול ביותר בצמיחה בכלכלה העולמית".
על פי הנתונים, הנשים של היום הפכו למשכילות יותר. מספר הנשים העובדות בעולם יגדל במהלך 5 השנים הקרובות ממיליארד ל-1.2 מיליארד, והרווחים השנתיים שלהן צפויים לגדול מ-12 טריליון דולר ל-18 טריליון דולר.
בין החברות שהבינו את הצורך של הנשים בזמן, אפשר למנות את Trader Joe's מקליפורניה, המשווקת מזון מוכן שמאפשר לחסוך זמן בישול, ואת בננה רפבליק - ששינתה את העיצובים שלה כך שקנייה בחנות מצריכה פחות זמן.
בספר מצוין כי חברות שמתעלמות מהתלונות ומהכוח העולה של הנשים בכלכלה, שמות את עצמן בסכנה גדולה. "אם אתם אחת החברות הראשונות שיפנו לקהל הנשי, תזכו למקום של כבוד בענף שלכם", מצוין בספר. "אבל אם תהיו מהחברות האחרונות לאמץ את הגישה הנכונה, תוכלו רק לתהות מה לעזאזל קרה לכם".







נא להמתין לטעינת התגובות



