הצרכנייה: בושם לגבר

והיום: שתי גרסאות של הבושם החדש וההיי-טקיסטי של ג'יבנשי - PLAY

אביגיל לאפין | 21/10/2009 18:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מי: בושם לגבר. 
בושם של ג'יבנשי
בושם של ג'יבנשי יח''צ


מה: הבושם החדש לגברים של ג'יבנשי נקרא PLAY בהשראת עולם המוסיקה, והוא מסמל סקרנות, בידור, אנרגיה, תנועה וקצב. את הקמפיין מוביל ג'סטין טימברלייק.

הבקבוק בעל עיצוב הייטקיסטי והבושם יש שתי גרסאות: או דה טואלט ואו דה טואלט אינטנס עם הבדל בניחוח ובמחיר.

למה: גברבר צעיר ניסה את גרסת האו דה טואלט. התו עליון כולל ברגמוט, תפוז מנדרינה, תפוז מר ואשכוליות, תו הלב מורכב מעץ האמיריס, פלפל שחור ואקורד פרחי

קפה, ותו הבסיס – ווטיבר ופאצ'ולי. הבחור דיווח כי אהב את העיצוב המודרני ואת הניחוח הקליל יחסית, שמתאים לפתוח איתו עוד יום עבודה בכרך בגדול.

כמה: או דה טואלט: 380 שקל ל-50 מ"ל. 560 שקל ל-100 מ"ל.
איפה: ברשתות הפארם.

ציון: 8.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הצרכנייה

מדור יומי שידרג עבורכם את כל המוצרים החדשים שתוכלו למצוא על המדף.

לכל הכתבות של הצרכנייה

עוד ב''הצרכנייה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים