הצרכנייה: בושם לגבר
והיום: שתי גרסאות של הבושם החדש וההיי-טקיסטי של ג'יבנשי - PLAY

בושם של ג'יבנשי יח''צ
מה: הבושם החדש לגברים של ג'יבנשי נקרא PLAY בהשראת עולם המוסיקה, והוא מסמל סקרנות, בידור, אנרגיה, תנועה וקצב. את הקמפיין מוביל ג'סטין טימברלייק.
הבקבוק בעל עיצוב הייטקיסטי והבושם יש שתי גרסאות: או דה טואלט ואו דה טואלט אינטנס עם הבדל בניחוח ובמחיר.
למה: גברבר צעיר ניסה את גרסת האו דה טואלט. התו עליון כולל ברגמוט, תפוז מנדרינה, תפוז מר ואשכוליות, תו הלב מורכב מעץ האמיריס, פלפל שחור ואקורד פרחי
קפה, ותו הבסיס – ווטיבר ופאצ'ולי. הבחור דיווח כי אהב את העיצוב המודרני ואת הניחוח הקליל יחסית, שמתאים לפתוח איתו עוד יום עבודה בכרך בגדול.
כמה: או דה טואלט: 380 שקל ל-50 מ"ל. 560 שקל ל-100 מ"ל.
איפה: ברשתות הפארם.
ציון: 8.