גוגל מנסה "לגנוב" את הלקוחות של מיקרוסופט ו-IBM באמצעות קמפיין חדש
החברה מדווחת על יותר מ-2 מיליון בתי עסק המשתמשים בתוכנת המשרד המקוונת שלה. באמצעות קמפיין פרסום עולמי חדש היא מנסה לגבור על השולטות בתחום הדואר האלקטרוני ולשכנע בתי עסק נוספים לעבור לשירותי "מחשוב ענן" שהיא מספקת

גוגל רויטרס
"רוב אנשי העסקים יעברו בסופו של דבר לשירותים מהסוג שגוגל מספקת, אבל ייתכן שזה יקח עוד מספר שנים", טוען אנליסט
חברת "גארטנר טום אוסטין".
כמו כן, הוא מציין כי גם מיקרוסופט ו-IBM השיקו לאחרונה שירותי "מחשוב ענן" דומים וחברת סיסקו עובדת על גרסה משלה.
על פי דיווחי גוגל, שני מיליון בתי עסק משתמשים באפליקציות שלה, לעומת 1.75 מיליון בחודש יוני. נתון זה כולל את העסקים הגדולים המשלמים חמישים דולר בשנה תמורת השירותים ואת העסקים הקטנים המקבלים את התוכניות בחינם. כמו כן, סגל עובדי מחלקת האפליקציות הכפיל את עצמו במהלך השנה שעברה ועומד כעת על יותר מאלף עובדים.
יש לציין, כי עסקי האפליקציות של גוגל, שעל פי דיווחי החברה רושמים רווחיות ומייצרים הכנסה של מאות מיליוני דולרים בשנה, הם חלק קטן מאוד בעסקים הכוללים של גוגל, שרשמו הכנסה של קרוב ל-22 מיליארד דולר בשנה שעברה.