רכבת הנטוורקינג יוצאת: עם מי אפשר לעשות עסקים בדרך?

חברת BizMakeBiz יזמה נסיעה מיוחדת בקרונטוורקינג שעליו התקיים מפגש יוצא דופן. "להפוך שעה אבודה לשעת עבודה"

רותם סלע | 14/10/2009 14:05 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
עושים עסקים בדרך מחיפה לבאר שבע. אתמול יצאה מחיפה רכבת ובה קרון אחד. הרכבת יצאה ביוזמת חברת BizMakeBiz, שמתמחה בנטוורקינג לעסקים קטנים ובינוניים, שהביאה ליום אחד ולמסע חוצה ארץ אנשי עסקים למפגש נטוורקינג יוצא דופן. במהלך הנסיעה, שבה היו בעלי עסקים רבים, התקיימו פגישות עסקיות מהירות ואף יותר מכך.

"ברוכים הבאים לקרונטוורקינג" - כך פתחה מנהלת האירוע דגנית צרפתי את הנסיעה. "אנחנו בדרך למפגש בבאר שבע, ואנחנו הולכים להפוך שעה אבודה לשעת עבודה. באנו להכיר חברים, אבל קודם כל לעשות עסקים".

ברכבת נסעה גם נורית אטנר, או בשמה המקצועי נורית החלומית. ברגע שניתן האות פתחה נורית בנאום שהציג את עיסוקה. "אני מפענחת חלומות, מעבירה סדנאות על חלומות, כל היום זה חלום, העבודה שלי חלומית", סיפרה . לדבריה, חלומותיה עזרו לה גם בעסקים.

"היתה גברת אחת שידיד שלה הציע לה להשקיע כסף, והיא אמרה לו שהיא רוצה לישון על זה. בחלומה היא ראתה את שטח האדמה ועליו צומחים בוטנים (פינטס באנגלית - מילת סלנג לכסף קטן), היא הבינה את הרמז ואמרה לו שהיא איננה מעוניינת. לאחר 3 חודשים החברה שרצתה לבנות שם פשטה רגל".

על הרכבת עלו גם בעלי עסקים נוספים, בתחומי המשחק, תקשור, הפצת שמחה, פענוח חלומות, השכנת שלום וביטוח. בקרון ניתן היה למצוא גם תעשיין שמוכר חלב נאקה ומוצרים נוספים, שהרבה לספר בשבחו של החלב.

אחרי כשעתיים הגיעה הרכבת ליעדה, לקול המולת הנוסעים, שעלו על הקרון רק כדי לעשות עסקים. משה חרלופסקי,
הבעלים של אתר BizMakeBiz ויזם אינטרנט ותיק שיזם את הנסיעה, רואה באתר פלטפורמה לחיבור בין עסקים, שיתמכו זה בזה, יתוגמלו וייהנו מערבות הדדית.

"המשמעות של המסע היא חיבור בין הקבוצות והחברים באתר, לשזור יחד צפון ודרום", מכריז חרלופסקי. "אנחנו רוצים להפוך את באר שבע לבירת הנטוורקינג של הדרום והמסע הזה מסתיים באירוע גדול של חברי האתר שאנחנו מקיימים".

למרות הכוונה הטובה, חרלופסקי מודה שהחברה שלו עדיין לא ממש משיגה רווחים, אבל מספר כי בשנה האחרונה עמד מחזור העיסקאות באתר על כ-20 מיליון שקל, כ-20 אלף עיסקאות שנסגרו ו-12 אלף חברים. "המטרה של האתר היא לתת לעסקים קטנים ובינוניים עוד דרך להשיג עיסקאות", הסביר.

"כל בעל עסק יכול להצטרף לאתר בחינם ולאחר ההרשמה, שלוקחת מספר דקות, יצרו איתו קשר ויוודאו כי הוא אכן בעל עסק ויצרפו אותו רשמית לאתר, ללא תשלום", הוסיף חרלופסקי. האתר, המבקש לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להשיג חשיפה ולייצר עסקים, בנה מודל תגמול הגורם לאנשים להרוויח מאלטרואיזם.

,ככל שאתה תורם יותר קל לך יותר להתקדם במנגנון החיפוש באתר", אומר חרלופסקי. "אם לא' יש מסעדה, ב' יכול לשלוח לו טלפון של קרוב משפחה שלו שצריך קייטרינג. במקרה שנסגרה עיסקה נותן הטיפ יקבל זיכוי ברכישת מקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של האתר. רמה גבוהה יותר של חברות היא חברות בקבוצות על פי פיזור גיאוגרפי, הכוללות איש מקצוע או בעל עסק מכל סוג - כדי לא ליצור אנטגוניזם בתוך הקבוצה".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים