סיפור אהבה יפני: היפנים מעדיפים את ים המלח
חברת הוצאה לאור של מדריכי תיירות ביפן, הנחשבת "לתנ"ך" של המטיילים היפנים, חושפת כי ים המלח והנגב נכללים ברשימת 30 האתרים המועדפים על התייר היפני
חברת גלובל טרוטר, הנחשבת "לתנ"ך" של המטיילים היפנים, פרסמה בשנת 2009 ספר מדריך תיירות לישראל, שהצטרף אל כ-100 מדריכי מדינות ואל כ-100 מדריכים כלליים למטייל של החברה. עם צאתו לאור, הגיע המדריך למקום השני בקרב ספרי מדריכי המדינות של החברה (אחרי מקסיקו), ולמקום הרביעי מבין המדריכים הכללים.
ספרי מדריכים של גלובל טרוטר נחשבים פופולריים ביפן, שכן מרבית התיירים היפנים מטיילים באופן עצמאי ומתנהלים בעזרת ספרי המדריכים. החל מלינה במקומות המומלצים, דרך אכילה במסעדות ובחירת התפריט ועד לקנייה בחנויות המומלצות. באופן מפתיע, המדריך פופולרי גם בקרב קבוצות מאורגנות היוצאות לחו"ל מיפן.
עבודת התחקיר של הצוות היפני בישראל נמשכה מספר חודשים. במהלכם ביקרו חברי הצוות באתרי תיירות שונים ברחבי המדינה בלווי ובסיוע של משרד התיירות.

הכי פופלרי. יפנים בים המלח
צילום: רויטרס
135 אלף תיירים ב-2008
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב (ישראל ביתנו), אמר בתגובה כי "לצד פעולות השיווק מול מדינות מקור מרכזיות, בראשן ארצות הברית ורוסיה, פועל משרד התיירות לעידוד התיירות ממדינות חדשות, בין היתר מזרח אסיה, שהפוטנציאל התיירותי הטמון בהן הוא רב".
לדבריו, "השילוב של שני אתרים ישראלים בין 30 המקומות המומלצים לתייר היפני במדריך
הפופולרי ביותר ביפן, מראה על האטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי מוביל לצד שיפור תדמית ישראל בעולם".
בסוף 2008 פתח משרד התיירות נציגות חדשה בסין, המצטרפת לנציגות הפועלת בקוריאה זה יותר מעשור. ב-2008 ביקרו בישראל 135 אלף תיירים ממדינות מזרח אסיה - גידול של 20% לעומת 2007, אז ביקרו בישראל 112 אלף תיירים.







נא להמתין לטעינת התגובות





