הצרכנייה: וודקה עירומה

והיום: אבסולוט וודקה קוראת תיגר על עולם המותגים ומשיקה מהדורה מוגבלת של בקבוקים שקופים ללא תווית

אביגיל לאפין | 14/8/2009 7:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מי: וודקה עירומה.
 
אבסולוט וודקה
אבסולוט וודקה צילום: יח''צ

מה: אבסולוט וודקה יוצאת בפרויקט נועז, במסגרתו היא קוראת תיגר על תיוג ודעות קדומות לגבי זהות מינית.

כדי לגלם עולם ללא מותגים, משיקה אבסולוט מהדורה מוגבלת של בקבוקים שקופים ללא תווית, בשם ABSOLUT NO LABEL. מעל גיל 18 כבר אמרנו?

למה: אם מדברים על פרסום, אז בהשוואה לוודקות אחרות - אבסולוט שולטת בכל מה שנוגע לפרסום בפרינט. בצעד הנוכחי מנסה החברה להתייצב עירומה ונקייה מתווית מול העולם.

כדי
להדגים את הרעיון שלא משנה הקנקן אלא מה שיש בו, החליטה אבסולוט להשיק בקבוק ללא לוגו. אז זה נחמד, הטעם אותו טעם, ופחות עצים הקריבו את נפשם במיזם הזה. אחלה.

כמה: 89 שקל לליטר.

איפה: בכל רשתות השיווק, פיצוציות ועוד.

ציון: 9.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הצרכנייה

מדור יומי שידרג עבורכם את כל המוצרים החדשים שתוכלו למצוא על המדף.

לכל הכתבות של הצרכנייה

עוד ב''הצרכנייה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים