אל כל אלקטרוניקה נכנסת לענף המיזוג: "נהיה זולים משמעותית מהמתחרים"

בעלי רשת עולם הקולנוע, אבי בר שדה, יתחרה בשחקנים המובילים בשוק באמצעות אסטרטגיית מחירים נמוכים

נורית קדוש | 15/7/2009 8:38 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אם לא די בקרבות השיווק ובמלחמות המחיר בענף המיזוג, מצטרף שחקן חדש לזירה. בעלי רשת עולם הקולנוע, אבי בר שדה, ישווק תחת החברה האם אל כל אלקטרוניקה מזגנים תחת המותג PEERLESS, ויתחרה בשחקנים המובילים באמצעות אסטרטגיית מחירים נמוכים.

המכירה הקמעונית תתרכז בשיווק ישיר באינטרנט, קנייה מרוכזת דרך ועדי עובדים ומכירה בערוץ הקניות. כמו כן, תפיץ החברה את המזגנים למכירה אצל משווקים מורשים ברחבי הארץ.

עמית בלומקין, סמנכ"ל השיווק בחברה, מסר כי: "ענף המזגנים מאופיין במספר שחקנים רב ובשחיקת מחירים, המייצרת תחרותיות
מול קהל הצרכנים. לראשונה בענף, נוביל אסטרטגיית מחיר, אשר תהיה זולה משמעותית ביחס למתחרים".

בלומקין הוסיף כי בחברה צופים כי המהלך יוביל לגידול של 40% בהיקף הפעילות המסחרית ולגידול של 40% בהכנסותיה.

חברת אל כל אלקטרוניקה נוסדה בשנת 1974. פעילות החברה מתמקדת בשיווק קמעוני ברשת האלקטרוניקה הבידורית "עולם הקולנוע", שהיא הרשת היחידה בארץ המתמחה בנושא הקולנוע הביתי.

כיום החברה נחשבת לספק מוצרי הצריכה הגדול ביותר באינטרנט ובשיווק הישיר בישראל, עם היקף פעילות של כ-10,000-15,000 הזמנות בחודש.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים