הוט נערכת לחבילת הבסיס: מציעה HD

לקראת שיווק החבילה, בהוט מציעים ללקוחות קיימים וחדשים כמה חבילות HD חדשות תמורת התחייבות ל-3 שנים

לי-אור אברבך | 6/7/2009 6:52 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת הוט הודיעה שתצא במהלך אסטרטגי בניסיון לקבוע את שידורי ה-HD כסטנדרט לכלל לקוחותיה. החברה תציע ללקוחות כמה מסלולי מבצע הכוללים מעבר לחבילות ההיי-דפינישן, בתוספת להצעות הטריפל שלה.

המסלולים יהיו פתוחים להצטרפות לקוחות חדשים וקיימים כאחד. המהלך האסטרטגי החדש של חבילת ה-HD ילווה בפריסה כלל-ארצית של שלטי חוצות.

ערב כניסת שירותי החבילה הדיגיטלית הבסיסית, חברות הכבלים והלוויין פותחות במהלכים אסטרטגיים על מנת להדגיש את העדיפות ברכישת מנוי. חלק מהיכולות המופגנות של הוט, כמו גם של יס, הן היכולות הטכנולוגיות והצעת שירותי ה-HD, שלא ניתן לצפות בהם בחבילת הבסיס.

כמו כן, הצעת שירות ה-HD אמורה "להקל" את חתימתו של המנוי על התחייבות.
ארגוני הצרכנים המליצו לאחרונה ללקוחות שלא להתחייב לחברות, בשל האפשרות השלישית שתוצע באוגוסט, והיא אותה חבילה צרה.

גם יס ביצעה באחרונה מהלך שיווקי הקשור ב-HD. במסגרת זו לקוחות יוכלו לקבל את ממיר היס מקס HD, לשלושה חודשי התנסות חינם.

בהוט אומרים, כי ההחלטה התקבלה לאור העלייה המשמעותית ברכישת מסכים תומכי HD בישראל. על-פי הצפי עד סוף 2010, במעל ל-50% מבתי האב יהיו בעלי טלוויזיה תומכת בשידורי HD.

מגוון ערוצי ה-HD של הוט כולל היום 9 ערוצים ובהם ערוצי תרבות, סדרות, ספורט, סרטים ומוזיקה. סמנכ"לית השיווק של הוט, דינה נבות, הסבירה כי יעד החברה הוא להגיע "ליותר מ-100 אלף לקוחות שייהנו מצפייה באיכות HD עד סוף השנה".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים