שיפור של 58% ברווחי רמי לוי ברבעון הראשון של 2009
רשת רמי לוי שיווק השקמה רשמה רווח נקי של 14.6 מיליון שקל וגידול של 22% בהכנסות ל-265.2 מיליון שקל
רשת רמי לוי שיווק השקמה רשמה גידול של 22% בהכנסות ל-265.2 מיליון שקל, בין היתר הודות לפתיחת 3 סניפים חדשים ולעלייה של 1.9% במכירות בחנויות זהות.
בסך הכל ניהלה הרשת 15 סניפים ברבעון. גידול בהוצאות המכירה הוביל לירידה קלה ברווח התפעולי של הרשת לרמה של 6.2% מסך ההכנסות, לעומת 6.4% ברבעון המקביל ב-2008.
מצד שני, הצליחה הרשת להשיג תנאי סחר טובים יותר מהספקים, לאור הגידול
במחזור פעילותה. כך, הרווחיות הגולמית שלה גדלה ל-22.45% מסך ההכנסות, לעומת 21.34% ברבעון המקביל.
בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 14.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של - 2009 גידול של 58.5% לעומת הרבעון המקביל ב-2008. הרשת נהנתה מהכנסות מימון של 3.7 מיליון שקל נטו בתקופה.
הרווח התפעולי לפני הוצאות פחת וריבית (EBITDA) הסתכם ב-18 מיליון שקל לעומת 15.2 מיליון שקל ברבעון המקביל - גידול של 18.8%. תזרים המזומנים של החברה הסתכם ב-39 מיליון שקל, לעומת תזרים של 30.7 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2008.







נא להמתין לטעינת התגובות





