מהשבוע הבא: 8 קרונות חדשים ייכנסו לשירות בקו נהריה-מודיעין
עד סוף השנה אמורה סימנס לספק לרכבת ישראל את יתרת 87 הקרונות שנרכשו ממנה. מנכ"ל הרכבת: "הקרונות החדשים הם צעד נוסף בדרך שעושה רכבת ישראל כדי להדביק את קצב הגידול במספר נוסעי הרכבת"
הרכבות החדשות יכולות להכיל 600-650 מקומות ישיבה, בהתאם למספר הקרונות שיחוברו. במערך החדש יהיו שלושה קרונות נגישים לנכים. בסמוך לכל ספסל ישיבה ממוקמים שקעים לטעינת מחשבים ניידים או פלאפונים.
ברכבת החדשה קיימים גם שיפורים בטיחותיים, בהם צמצום מרחק הבלימה. בבלימת חרום במהירות של 140 קמ"ש תבלום הרכבת
לאורך מרחק של עד 650 מטרים, בעוד הטווח המירבי המותר הוא עד קילומטר אחד.
דלתות הקרונות נסגרות באופן אוטומטי כשהחיישנים לא מזהים תנועת נוסעים. "הקרונות החדשים הם צעד נוסף בדרך שעושה רכבת ישראל כדי להדביק את קצב הגידול במספר נוסעי הרכבת וההיערכות לפתיחת קווי רכבת חדשים כחלק מתוכנית הפיתוח", אמר מנכ"ל הרכבת חקי הראל.
"אנו צופים כי נצליח לשלב במהירות ובאופן חלק את הקרונות החדשים במסגרת צי הרכבות הקיים ובאמצעותם נמשיך להביא לשיפור השירות עבור ציבור הנוסעים על ידי הגברת תדירות הנסיעות, החלפת ציוד ישן והפחתת העומס בקווים קיימים וחדשים", הוסיף.






נא להמתין לטעינת התגובות





