מחירי גאפ בארץ יהיו גבוהים בכ-‭25%‬ מבארצות הברית

רשמית: זיסר מקבל את הזיכיון לגאפ בישראל - אך החגיגה מוקדמת. מנכ"ל הזכיינית אריק בן-זינו: "המחירים בישראל יהיו גבוהים יותר בגלל עלויות היבוא - אך נשתדל לצמצם את הפערים". החנות הראשונה תיפתח באוגוסט הקרוב, ככל הנראה בקניון ארנה בהרצליה

נורית קדוש | 19/2/2009 7:14 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אלביט מסחר וקמעונאות, חברה-בת של אלביט הדמיה, חתמה על הסכם עם חברת האופנה האמריקאית גאפ לשיווק ולמכירת מותגי גאפ ובננה ריפבליק בישראל. הזיכיון למותג אולד נייבי לא ניתן לקבוצה. ההערכות הן כי החנויות הראשונות תיפתחנה בקניון ארנה בהרצליה, במרכז G בכפר סבא ובירושלים.

לדברי אריק בן-זינו, מנכ”ל חברת הקב מעונות של אלביט, כבר באוגוסט הקרוב תיפתח חנות גאפ הראשונה, ובעקבותיה מתוכננות להיפתח עוד 19 חנויות. באשר לבננה ריפבליק מעריך בן-זינו כי החברה תסתפק ב-10 סניפים, שייפתחו משנת 2010 ואילך.
פערים במחירים

אבל לצד הבשורה המשמחת על הגעת המותגים הבינלאומיים לישראל, מציגה אלביט נתונים שעלולים למתן את ההתלהבות. באלביט מאשרים כי מחירי המותגים יהיו גבוהים ב-‭15%‬-‭25%‬ מהמחירים בחו”ל - בשל עלויות יבוא.

עם זאת, מוסר בן-זינו, כי יפעל לצמצם את הפער ככל שניתן ולהציע לצרכן הישראלי את המותגים במחיר קרוב לזה הנקוב בארצות הברית ובהתאם לתחרות בישראל. לדבריו, תחילה תיפתחנה חנויות גדולות שישתרעו על 1,000-700 מ"ר, אשר יכללו מחלקות נשים וגברים לצד מחלקות ילדים ותינוקות. בהמשך ייפתחו סניפים קטנים יותר, אשר יפנו בנפרד למבוגרים ולילדים.

עוד הוסיף בן-זינו: "אנחנו נמצאים במשא ומתן על מיקומים עבור שני המותגים, ובקרוב צפויים להגיע נציגי גאפ ובננה ריפבליק מארצות הברית לבחון את האופציות העומדות על הפרק ולבחור מתוכן".

על פי דרישת החברה, תיאלץ אלביט קמעונאות להקים חטיבה נפרדת

אשר תטפל בגאפ ובבננה ריפבליק, ולא תוכל להכניס את המותגים תחת הניהול של מנגו וג’י סטאר שבבעלותה. עם זאת, לנוכח ההתרחבות נערכת אלביט קמעונאות להקים מרכז לוגיסטי. לדברי בן-זינו, החברה תפרסם מכרז להקמת מרכז לוגיסטי שישרת את כל המותגים, וטרם נתקבלה החלטה אם יתופעל על ידיה או על ידי גורם חיצוני.

בן-זינו לא חושש מהתחרות בענף, הצפויה להחריף עם כניסת המותגים החדשים, ובהם ‭.H&M‬ לדבריו: "זהו ענף תחרותי, וכניסה של מותגים חדשים רק מחדדת את החושים של כולם ומביאה את כל השחקנים למקום טוב יותר".

אלביט מסחר וקמעונאות רכשה ב-2005 את הזיכיון הישראלי לענקית האופנה הספרדית מנגו ומפעילה כיום בישראל 25 סניפים של הרשת, אשר נמצאת במגמת התרחבות. כמו כן, קיבלה החברה את הזיכיון הבלעדי לשיווק של מותג הג’ינס ההולנדי G-STAR בישראל, ובמסגרת פעילות זו נפתחו לאחרונה 2 חנויות ראשונות למותג. 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים