מדד יפעת: נוחי דנקנר - "חביב התקשורת" ל-2008

שווי החשיפה של דנקנר מוערך ב-5.1 מיליון שקל. במקום השני ממוקם יצחק תשובה ואחריו שרי אריסון. בולט בהיעדרו: ארקדי גאידמק

חני יודל | 14/1/2009 14:23 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
 
נוחי דנקנר
נוחי דנקנר אביב חופי
נוחי דנקנר הוא איש העסקים שזכה לחשיפה התקשורתית החיובית ביותר בשנת 2008 - כך עולה ממדד "חביבי התקשורת" של יפעת מחקרי מדיה. שווי החשיפה של דנקנר מוערך ב-5.1 מיליון שקל, כשעל הכותרות הבולטות שקיבל בשנה החולפת נמנות העמקת החשיפה בחברות שבשליטתו, מימוש מניות סלקום, שנת שיא לקבוצת IDB שבשליטתו וקבלת אזרחות כבוד מעיריית קריית מלאכי, על רקע תרומתו לקהילה.

במקום השני מדורג יצחק תשובה, עם שווי כותרות של 3.58 מיליון שקל, ובמקום השלישי שרי אריסון, עם סך תקשורת חיובית של כ-3.13 מליון שקל. מי שבולט בהיעדרו מהרשימה הוא ארקדי גאידמק. איש העסקים שדורג במקום השלישי בסיכום המחצית
הראשונה של השנה, נעדר בשל החשיפה התקשורתית השלילית שקיבל בחודשיים האחרונים של 2008.

בתחום החברות הכלכליות, גוגל היא החברה שזכתה לחשיפה התקשורתית החיובית ביותר בשנה החולפת, עם שווי חשיפה חיובית משוקלל של 12.2 מיליון שקל. החברה בלטה עם כותרות כמותג המוביל בעולם בפעם השנייה ברציפות, ביקורו המתוקשר של אחד המייסדים בארץ, סרגיי ברין, והשקת הדפדפן "כרום". במקום השני מדורגת חברת מיקרוסופט, עם חשיפה חיובית בשווי 10.1 מיליון שקל, ובמקום השלישי חברת טבע, עם חשיפה חיובית בשווי 8.5 מיליון שקל. כניסה מרשימה לחברת פייסבוק, המדורגת במקום השישי עם חשיפה חיובית בשווי 5.2 מיליון שקל.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים