המיתון מגיע גם ל-H&M
רשת האופנה האירופית דיווחה על עלייה של 7% בלבד במכירות בנובמבר בהשוואה לשנה הקודמת, ולא עמדה בתחזיות האנליסטים
רשת האופנה האירופית (השנייה בגודלה מבחינת רווחים אחרי אינדיטקס הספרדית - בעלת רשת זארה) דיווחה על עלייה של 7% בלבד במכירות בנובמבר בהשוואה לשנה הקודמת, ולא עמדה בתחזיות האנליסטים.
התחזיות עמדו על עלייה של 9.4% במכירות ונפילה של 2.1% במכירות החנויות הוותיקות (הקיימות יותר משנה).
באוקטובר למשל עלו מכירות הרשת ב-9%, והמכירות בחנויות הוותיקות ירדו ב-2% בלבד.
אנדרס וילקונד, אנליסט בנק אבלי, אמר כי בגרמניה, השוק המרכזי של הרשת, תעשיית האופנה נמצאת בירידה זה חודשים רבים. בנובמבר צנחו מכירות הרשת במדינה ב-3%.
מהרשת נמסר כי היא מתכננת לדבוק בהחלטתה להגדיל את מספר החנויות בעולם ב-10% מ-15% בשנה. החברה נכנסה השנה לשווקים חדשים כמו יפן, מצרים וערב הסעודית. למרות זאת, רוב החנויות החדשות של הרשת נפתחו בשווקים הוותיקים כמו בריטניה וארה"ב.
הרשת מונה 1,738 חנויות נכון ל-30 בנובמבר, עלייה של 14% לעומת 1,522 שנה קודם לכן.








נא להמתין לטעינת התגובות


