מלחמת הרשתות גירסת חנוכה: 49 אג' לסופגניה
פרסום ראשון - אחרי קרב העופות: רמי לוי בעל רשת שיווק שקמה, פותח לקראת חנוכה חזית חדשה במלחמת רשתות השיווק ומפיל את מחירי הסופגניות. לכל אורך החג יימכרו בכל סניפי הרשת סופגניות במחיר של 49 אגורות ליחידה, זאת בעוד ברשתות השיווק המתחרות נע מחירה של סופגניה בין 2 ל-4 שקלים. זה ייגמר בריבה
ההוזלה המשמעותית תאפשר לצרכנים העורכים את קניות החג ברשת לרכוש 10 סופגניות במחיר של סופגניה אחת או שתיים - בכל רשת אחרת. מבצע הסופגניות יימשך לאורך 8 ימי החנוכה ויחול בכל סניפי הרשת.
השבוע פתח לוי את סניף שיווק השקמה בטבריה, ובכך הביא את בשורת המחירים הנמוכים גם לתושבי העיר. כפי שנחשף לראשונה במעריב עסקים, בחודש מרץ צפוי לוי להקים סניף ראשון בגוש דן, ולאחר הקמתו יחזיק למעשה בפריסה ארצית.
עיקר סניפי שיווק שקמה ממוקמים בירושלים ובסביבתה, אולם בשנתיים האחרונות התרחבה הרשת גם לאזור הדרום עם פתיחת סניף בצומת קסטינה. לאזור הצפון נכנס לוי עם סניף בזכרון יעקב, סניף בצומת אדמירלטי וכעת סניף בטבריה.
בתוך כך צפוי לוי להקים בחודשים הקרובים אתר מכירות מקוון שישרת את תושבי מרכז הארץ. לצורך הקמת האתר ייעזר במחסן מרכזי שבו תאוחסן הסחורה אשר תשונע באמצעות רכבי החלוקה שיספקו את ההזמנות עד לבתי הלקוחות.
ההערכות הן כי פתיחת הסניף ברמת גן מול סניף שופרסל דיל, כמו גם הקמת אתר מכירות מקוון, תביא להסלמת המאבק המתחולל בין שופרסל והרבוע הכחול לבין לוי. למועד פתיחת הסניף, הצפוי להתרחש כחודש לפני ערב חג הפסח, יהיו השלכות על עוצמת המאבק ועל מחירי המבצעים שמהם ייהנו הצרכנים.
בתוך כך, שבועיים אחרי שחשף מעריב עסקים את הסניפים הראשונים שהסבה הרבוע הכחול מ"מגה" ל"מגה בול",הסניפים צפויים להיפתח רשמית ביום שלישי הקרוב. משמעות הדבר היא העצמת התחרות בפורמט הדיסקאונט, שבו פועלת שופרסל עם שופרסל דיל בפריסה כלל-ארצית, לצד הרשתות הפרטיות כמו חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן, מחסני השוק, הפועלות באזורים שונים.







נא להמתין לטעינת התגובות





