שיבושי תקשורת קשים בירושלים: בזק פועלת לתיקון התקלה
פגיעת טרקטור בסיבים של חברת בזק שיבשה הבוקר את התקשורת הקווית והסלולרית בירושלים ובסביבותיה. כעת פועלת החברה לתיקון הציר שנפגע. לקוחה זועמת: "טרקטור או לא טרקטור - מישהו ישלם על זה"
הבוקר, בעקבות פגיעה בציר תקשורת מרכזי של בזק, נרשמה פגיעה בשירותי תקשורת שונים, ביניהן של חברות הסלולר - פלאפון פרטנר ומירס, בעיקר באזור ירושלים. כך שלקוחות רבים של חברות הסלולר התקשו להוציא ולקבל שיחות.
"אני מחכה כבר חצי שעה למישהו שמאחר, ואני לא יכול להתקשר אליו", סיפר תושב העיר ל-nrg מעריב. "כל החיים גדלתי בלי פלאפון, והנה עכשיו אני משותק בלעדיו". בדיוק אז מגיע חברו של האיש שמספר כי רכבו נתקע, ולא הצליח להזמין גרר. "רק אחרי שעצר לי אדם מנוי לסלקום, הצלחתי לקרוא לעזרה".
בכל רחובות הבירה מדברים משעות הבוקר על התקלה ששיבשה, בצורה זו או אחרת, את שגרת יומם. "אני מרגיש כמו חצי בן אדם בלי הטלפון", סיפר חיים,
עובד בחנות מכולת במרכז העיר. "זה נורא מוזר להיות פתאום לא זמין. אני יודע שזה אמור להיות גם נחמד, סוף סוף שקט. אבל זה לא. זה רק מלחיץ אותי. כנראה שאני מכור, אבל אני לא לבד. התקלה הזאת הוכיחה היום לכל הירושלמים שהם מכורים לנייד".
ציפורה, עובדת בסוכנות נסיעות סיפרה, כי מאז נפילת הקווים היא בלחץ גדול במיוחד ולא עוזבת את חברתה, בעלת המנוי לסלקום. "הבת שלי אמורה ללדת כל רגע", היא מספרת, "למזלי יש לה סלקום, אבל אני תקועה עם נייד שלא עובד. אוי ואבוי אם אני אפסיד את הלידה, טרקטור או טרקטור - מישהו ישלם על זה". מפרטנר נמסר בתגובה כי: "ברגעים אלה פועלים נמרצות לפתור את הקשיים וכבר אנחנו רואים שיפור ניכר ביכולת של לקוחותינו לבצע שיחות".
נציין כי ההשפעה על לקוחות חברת סלקום היא מזערית, מאחר ולחברה תשתית סיבים אופטית עצמאית. עם זאת, לקוחות החברה שרוצים להתקשר לחברות המתחרות או למספרי טלפון קווי, נתקלים בבעיה.
טרם נתקבלה תגובת פלאפון לידיעה.