ביזפורטל: חוק הטכנאים ייאלץ את הוט ובזק לפצות לקוחות במיליוני שקלים

על פי התחקיר הן בזק והן הוט מבצעות התקנות רבות וביקורים בבתי לקוחות ומדווחות כי ל-4% מהלקוחות, אינן מצליחות להגיע ולספק שירות בזמן. במונחים שנתיים מדובר בפיצוי של 6.3 מיליון שקל

nrg מעריב | 28/9/2008 9:58 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
בעקבות כניסת חוק הטכנאים החדש, חברות כמו הוט ובזק יצטרכו לשלם פיצוי על איחורים וביטולים בשווי מאות אלפי שקלים בשבוע, ומיליוני שקלים מדי חודש. כך עולה מתחקיר שערך אתר ביזפורטל

חוק הטכנאים החדש מחייב את החברות המספקות שירותי טכנאים לפצות את הלקוחות בגין איחורים או ביטולים. על פי החוק חברות שמספקות שירות, חייבות להבין כי זמנו של הצרכן אינו הפקר ולפצות אותו על איחור של יותר מ-4 שעות בכ-300 שקל, ובסכום של 600 שקל אם חלפה שעה נוספת.

על פי התחקיר הן בזק והן הוט מבצעות התקנות רבות וביקורים בבתי לקוחות ומדווחות כי ל-4% מהלקוחות, אינן מצליחות להגיע ולספק שירות בזמן.

בהנחה שחברת הוט מעסיקה כ-550 טכנאים שמבצעים כל אחד כ-6-7
ביקורי לקוחות ביום, מדובר בכ- 3,300-3,850 פעולות שירות בבתי הלקוחות, כלומר הוט תצטרך לתת פיצוי כספי לכ-70 לקוחות מדי יום על איחור הטכנאי מעל 4 שעות, בסכום כולל של כ-31,500 שקל ביום. במונחים חודשיים מדובר בסכום של כ-157,500 שקל, או 6.3 מיליון שקל בשנה.

גם בבזק היקף ביקורי הבית עומד על כ-5 לכל טכנאי או מתקין. בהנחה שגם הם מדווחים על 4% של איחורים וביטולים, הם יצטרכו (כמו הוט) לשלם מאות אלפי שקלים מדי שבוע ומיליונים מדי חודש, פיצוי ללקוחות.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

מדורים

  

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים