אדלר חומסקי במשא ומתן להקמת פעילות תקשורת שיווקית בגיאורגיה
המשא ומתן מתקיים עם גורם בגיאורגיה שאינו מתחום הפרסום. פרסומאי בכיר: "גרוזיה היא לא יעד, שוק הפרסום שם מגלגל רק 30 מיליון דולר, והוא לא שוק מעניין"
לפני היציאה מהמסחר בבורסה התל אביבית, הודיעה קבוצת אדלר חומסקי על ניהול מו"מ להקמת פעילות תקשורתית שיווקית בגיאורגיה (גרוזיה), עם גורם מקומי שאינו מתחום הפרסום.החברה ציינה כי אם יבשיל המשא ומתן להסכם מחייב ותחל הפעילות, היא לא תחייב את הקבוצה בהשקעות מהותיות, וציינה כי היא לא צפויה להניב לה רווחים או הכנסות משמעותיות.
ניסיונות לפרוץ את השוק המקומי לשווקים מעבר לים אינם זרים לענף
הפרסום, אך מעטים המשרדים שאכן הצליחו לבסס פעילות בחו"ל.
לפני כשלוש שנים באומן בר ריבנאי החל בפעילות ברוסיה, ובהמשך התרחב לשווקים נוספים במזרח אירופה.
"קיימת תקרת גג למשרדי הפרסום בארץ, כך שמי שרוצה באמת לפרוץ, חייב לפנות לפעילות מעבר לים", חווה דעתו על המהלך של אדלר חומסקי פרסומאי בכיר. "אבל גרוזיה היא לא יעד, שוק הפרסום שם מגלגל רק 30 מיליון דולר, והוא לא שוק מעניין".