ניוד המספר לא הצליח- הוט תפצה
לקוח שביקש לנייד מספרו מבזק להוט ללא הצלחה, יפוצה על ידי חברת הכבלים ב-7,500 שקל

פיצוי של 7,500 שקל
לדברי השופטת מלכה אביב, הוט נהגה בזלזול ובניגוד להנחיות משרד התקשורת לגבי ניוד המספרים, "הוט נהגה בדקל ברשלנות ובזלול, והדבר מעורר פליאה לאור הציפייה שהוט תעשה כל מאמץ, לתת שירות חלק ומהיר לכל מי שמבקש להצטרף לשירותיה".
דקל תבע את הוט לאחר שהיה מנותק מקו טלפון במשך תקופה ארוכה בהמתנה לחיבורו על ידי הוט, אך לשווא. כשהתייאש וביקש לחזור
לבזק, לא החזירה לו הוט את מספר הטלפון שלו. הוט טענה כי התקלות לא היו בשליטתה והטילה את האחריות על הספקיות פרטנר ונטוויז'ן.