מנכ"ל וואלה: ההכנסות מפרסום בוידאו ברשת יצמחו במיליונים
מנכ”ל וואלה אופטימי: הפרסום בווידיאו באינטרנט יגלגל 40 מיליון דולר בתוך שנתיים. השנה צפוי לעמוד היקף הפרסום על 4 מיליון דולר
מדובר בעלייה דרמטית, כי לדברי ישועה הענף הזה גלגל אשתקד מיליון דולר בלבד. השנה צפוי היקף הפרסום בו להגיע ל-4 מיליון דולר.
לדברי ישועה, “התחזית מבוססת על הביקוש מצד חברות הרכש, שמדברות איתנו על תוכניותיהן לשנה קדימה.” הפלטפורמה שמציע ישועה למפרסמים היא תוכן הווידיאו של חברת הלוויין יס - אשר התקשרה בהסכמים עם וואלה.
הוא אומר ש“כבר היום מבלה הצרכן שליש מזמנו באינטרנט, אך המפרסמים לא מפנים מספיק משאבים כדי לפגוש אותו. כנראה עוד ייקח להם זמן. המיתוסים הגורסים שמותגים
בונים בטלוויזיה עדיין חזקים מדי.”
תבנית הפרסום שתתאים לווידיאו המשודר באתר מצויה כעת בשלבי גיבוש. “ההנחה שלנו היא שהצופה אינו מוכן לקבל פרסומת של 30 שניות בקטע בן 2 דקות, אבל הוא יהיה מוכן לצפות בפרסומות של 30 שניות לתוכנית שאורכה 30 דקות, אם הצפייה בתוכנית תתאפשר בחינם.
הצופה יסכים גם לצפות ב’ברייק זהב’ שישודר באמצע תוכנית,” אומר ישועה, “המודל שלנו חוזה כי לאחר שהצופה יתרגל לצפות בסדרות שלמות על צג המחשב, הוא יצפה בהן גם בסלולר, ואנחנו בהחלט מתכוונים להיות שם".








נא להמתין לטעינת התגובות


