עלייה של 184% ברווחי דור אלון
הרווח הסתכם ב-21.9 מיליון שקל. הזינוק במחירי הדלקים הגדיל את מכירות החברה ברבעון הראשון ב-16.8%
הרווח הגולמי הגיע ל-198 מיליון שקל, לאחר שעלה ב-27%, לעומת התקופה המקבילה ב-2007, וזאת עקב הרחבה מהותית בפעילות חנויות הנוחות ורשת AM:PM.
הרווח התפעולי עלה ל-65.3 מיליון שקל ברבעון הראשון - זינוק של כ-69% לעומת התקופה המקבילה ב-2007.
הוצאות המכירה בין התקופות גדלו בכ-17 מיליון שקל בעיקר עקב פתיחה מואצת של חנויות נוחות ותחנות תדלוק, שהתרומה בגינן עדיין לא באה לידי ביטוי מלא.
מכירות החברה עלו ב-16.8%, לעומת תקופה המקבילה אשתקד, בעיקר עקב עליית מחירי הדלקים.
בניכוי ההיטלים ממשלתיים נרשם גידול של
22.8% במכירות החברה, לעומת התקופה המקבילה ב-2007.
"השינוי האסטרטגי שביצענו, הקטנת החשיפה לרשות הפלסטינית ומנגד, הרחבת פעילות חנויות הנוחות ורכישת רשת AM:PM מוכיח את עצמו. בדור אלון פועלות 175 תחנות ציבוריות ו-134 חנויות נוחות. מהלך הזה יחד עם הגדלת רשת התחנות והחנויות, הביא לגידול ברווח החברה", אמר ישראל יניב, מנכ"ל דור אלון.
עוד ציין יניב כי הקשר העסקי והמקצועי שיש לחברה עם חברות אחרות בקבוצת אלון - הרבוע הכחול, אלון USA - מעניק לה יתרון תחרותי הן בתחום הקמעונאי והן בתחום הדלקים. "שיתוף פעולה זה בא לידי ביטוי במועדון הלקוחות YOU המשותף לנו ולרבוע הכחול, רכש ותחנות דלק במתחמי מגה. יתרון תחרותי זה מציב אותנו בעמדת זינוק להתפתחות עסקית מואצת בעתיד.








נא להמתין לטעינת התגובות


