חוק הטכנאים אושר לקריאה שנייה ושלישית
על פי הצעת החוק, במידה וטכנאי איחר איחור בלתי סביר ממסגרת הזמן שנקבעה, ייזכה הלקוח לפיצוי בסך 300 שקלים מהחברה. חריגה מעבר - תזכה את הלקוח בפיצוי של 600 שקלים
על פי ההצעה, כאשר טכנאי לא הגיע בזמן לתת שירות או איחר איחור בלתי סביר, תחוייב החברה לתת פיצוי כספי של מאות שקלים ללקוח שנאלץ להמתין. ההצעה כוללת שירות למוצרים הנמצאים בתקופת האחריות על פי חוק, וכן נותני שירות כמו ספקי הכבלים, הלווין, האינטרנט וכדומה.
כיום מחוייב היצרן לתאם עם הלקוח מסגרת זמן של שעתיים לכל היותר. אולם לרוב, מתעלמים היצרנים ממחויבות זו וחורגים ממסגרת הזמן, או שמוצאים דרכים לעקוף חובה זו על ידי התראה טלפונית.
כעת קובעת ההצעה כי בכל מקרה לא תוכל לדרוש החברה מהלקוח להמתין לטכנאי פרק זמן של יותר משעתיים, ובמידה
והטכנאי איחר ממסגרת הזמן שנקבעה, יזכה הלקוח לפיצוי של 300 שקלים מהחברה. חריגה שמעבר לשלוש שעות תזכה את הצרכן בפיצוי של 600 שקלים.
הפיצוי ישולם לצרכן, ללא צורך להוכיח נזק. כחלופה לפיצוי כספי, תוכל החברה להציע ללקוח מוצר אשר שווה בערכו לסכום הפיצוי.
ח"כ ארדן ציין כי "מטרת החוק היא לעורר את הצרכן הישראלי ולתת לו כלים לעמוד על זכותו לקבל שירות איכותי ומקצועי. ההצעה מעניקה תמריץ כלכלי לצרכנים לאכוף את החוק על החברות וקובעת כי מי שישא בעלות הכספית של המתנה ממושכת בביתו לתיקון מוצר שהתקלקל, תהיה החברה שאחראית למוצר ולא הצרכן שנאלץ לבזבז שעות יקרות ולהפסיד יום עבודה".