מגדל מתחרה במערכת הבנקאית
למרות פרישתו של איזי כהן מנהל העסקים, תצא הקבוצה בקמפיין ראשון לייעוץ פנסיוני בעלות 2.5 מיליון שקל בכיכובו של גיא פינס
החברה, הרואה את עצמה כמובילה בשוק הביטוח הפנסיוני בישראל, ממתגת את מוצריה ובמקביל יוצאת בקמפיין שעלותו 2.5 מיליון שקל בכיכובו של גיא פינס. בקמפיין מבקשת מגדל למתג את עצמה כגורם הרציני ביותר המעניק ייעוץ פנסיוני לטווח הארוך.
בתחום זה תתמודד מגדל ישירות מול המערכת הבנקאית (למעט בנק הפועלים ולאומי), שמתחילת השנה עוסקת בייעוץ בתחום מוצרי פנסיה. אלא שבניגוד לבנקים, שבהם הייעוץ יהיה אובייקטיבי, מטבע הדברים תייעץ מגדל ללקוחות להשקיע במוצריה הפנסיוניים.
במגדל אומרים כי הרפורמות בענפי הביטוח והחיסכון הפנסיוני הניבו כמות אדירה של מוצרים, המתחרים על תשומת לבו של הצרכן בעזרת ערוצי הפצה מגוונים כמו סוכני ביטוח, בנקים, בתי השקעות, האינטרנט, טלמרקטינג, דיוור ועיתונות.
המשנה למנכ"ל מגדל, משה תמיר, אומר שהציבור נדרש להכריע בין החלופות בלי שמצויים ברשותו הכלים שיאפשרו לו להבין מה המוצר המתאים לו ביותר, מה תהיינה ההשלכות של הבחירה לגבי רמת החיים שלו לאחר צאתו ממעגל העבודה, ומהי היא מידת הסיכון הגלומה בכל
חלופה.
ואכן, רוב הלקוחות מעידים כי הם באמת לא יודעים מה טומן בחובו כל אחד מהמוצרים החלופיים. 42% מהציבור כלל לא מודעים לכך שחיסכון פנסיוני הוא לא רק קרן פנסיה אלא גם ביטוחי חיים ומנהלים ומוצרי גמל.