גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ירידה במכירות הקניונים

אחרי החגים מתברר כי דווקא בספטמבר נרשמה ירידה במכירות ברשתות האופנה ביחס למכירות באוגוסט ובפסח

נורית קדוש | 10/10/2007 8:09 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אף שמדובר בחודש החופשות והשיטוט בקניונים, דווקא בספטמבר האחרון נרשמה ירידה במכירות רשתות האופנה ושאר המוצרים. הנסיגה הינה ביחס למכירות אוגוסט ולתקופת חג הפסח השנה.

עלפפי נתוני ריס, נרשמה בספטמבר ירידה של 11% לעומת מכירות אוגוסט. בעוד שבאוגוסט עמדו המכירות על 2,286 שקל למ"ר, בספטמבר הסתכמו המכיפ רות ב-2,039 שקל למ"ר בלבד. כתוצאה מכך, ירד מדד ריס לתחום המסחר בספטמבר ל-98.8 נקודות.

חברת ריס מספקת לבעלי רשתות בשוק הקמעוני ובקניונים נתוני אמת על פדיון חנויות. הירידה במכירות בתקופת החגים בולטת גם על רקע המכירות בפסח (מרס ואפריל). מדובר בתקופת השיא השנה, שבו עמד מדד ריס על 117.7 נקודות והפדיון הסתכם ב-2,428 שקל למ"ר. ביחס לתקופה זו ירדו המכירות בחגי תשרי ב-16%.

באוגוסט, לעומת זאת, שהיה משופע בתיירים צרפתים, נרשמה עלייה משמעותית לעומת המחצית הראשונה של השנה. באילת עלו המכירות ב-33% באוגוסט , בעוד שבספטמבר צנחו המכירות ל-2,185 שקל. גם בירושלים נרשמה באוגוסט עלייה של 17%, והפדיון הסתכם ב-3,001 שקל לעומת 2,570 שקל במחצית הראשונה. בספטמבר נרשמה ירידה, והפדיון הסתכם ב-2,800 שקל בלבד.

במהלך החודש הראשון לפעילות מערכת ריס הצטרפו אליה רשתות אופנה נוספות, ובהן פוקס, קרייזי ליין ולי קופר. בסךפהכל רשומות במערכת למעלה מ-800 חנויות אופנה, לצד כ-300 חנויות של רשתות בתחומים אחרים.

שלומי ינאי, מבעלי ריס, ציין כי המערכת אינה מתיימרת לספק נתונים על רמות המכירה הכוללות, שכן היא מפיקה נתונים על בסיס העסקים, החנויות והרשתות שמצטרפים למערכת בלבד.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''צרכנות''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים