Undo: מערכת ניתוב שיחות
כדי לשמוע את פיטר תייס מתנצל על המצאת ניתוב השיחות, לחצו 6
זה קצת יותר מסובך מזה, כמובן. הטכנולוגיה שמטרתה היחידה, כך מאמינים לקוחות רבים, היא למנוע ממתקשרים להגיע לנציג שירות חי, היא למעשה תבשיל אלקטרוני שמורכב ממערכות רבות. אבל היה זה תייס שהרכיב בשנות השבעים המוקדמות את מה שידוע לנו כיום כמערכת ניתוב השיחות הקולי – שמאפשרת למחשב להגיב להקשות או להוראות קוליות בהקראת רשימה אינסופית של שלוחות.
"כשהמצאתי את זה, ידעתי שזה הולך להיות ענק", הוא אומר. אבל הוא לא ידע שחברות רבות יקפצו על ההזדמנות להשתמש בהמצאה החדשה כדי לעכב לקוחות שמתקשרים להתלונן, במקום לעזור להם. "המטרה שלי היתה לשפר את היעילות של מוקדי שירות טלפוניים. לרגע לא חשבתי שאנשים ישתמשו בטכנולוגיה לרעה", אומר תייס. "החברות האלה פשוט אומרות שהן לא שמות על מי שמתקשר. זה פשוט לא בסדר".
החברה של תייס, ConServIT, מנסה לתקן את המצב באמצעות טכנולוגיה חדשה שמיועדת לגרום למערכות לניתוב שיחות להישמע יותר חיות. אבל תייס לא אופטימי לגבי יחס החברות ללקוחות. "אני לא רואה שדברים משתפרים", הוא אומר. "זאת היהירות של התאגידים".
קולו עגום כשהוא מוסיף: "זה לא מה שהתכוונתי שיקרה".
כל כתבות פרויקט Undo
חספר, התנצל על הטוקבקים!
קליק »
מיטניק, התנצל על ההאקינג!
קליק »
חבוט, התנצל על הפקאצות!
קליק »
סוני, התנצלי על
רוגלת הרוטקיט!
קליק »
פאלמן, התנצל על האמוטיקון!
קליק »
תייס, התנצל על ניתוב השיחות!
קליק »
ג'ובס, התנצל על הוזלת האייפון!
קליק »
פרופסט, התנצל על הקיוביקל!
קליק »
קאנטר, התנצל על הספאם!
קליק »