צפוף בהולמס פלייס
המתאמנים בסניף גבעתיים נאלצים להמתין בתורים ארוכים למכשירים ולהילחם על מקום בלוקר. ברשת מעדיפים להתעלם מהבעיה
"במשך חודשים ארוכים התאמנתי בסניף של הרשת בגבעתיים וכיוון שאני חובב ספורט - נהנתי מכל רגע", סיפר גדי לצרכנות הוגנת. "הבעיה החלה כאשר לאחרונה החלה הרשת לשפץ את סניף הדגל שלה בעזריאלי. עקב השיפוצים, המנויים של הסניף הזה הופנו לסניפים אחרים של הרשת וביניהם הסניף בגבעתיים או סניף שייפ שנמצא בדיזנגוף סנטר. התוצאה: האימון הפך לסיוט בלתי נגמר", אומר גדי.
"התורים למכשירים בלתי נגמרים ונראים כמו תורים בקופת חולים, הצפיפות נוראה ואין אפילו מקום להניח את התיקים בלוקרים. לא על כך התחייבתי לשלם כמעט 400 שקל בכל חודש", מסביר גדי. לדבריו, בחר את רשת הולמס פלייס כיוון שהיא רשת יוקרתית וכיוון שכאשר נרשם לסניף גבעתיים הוא היה נינוח ושקט. "היום התמונה לגמרי אחרת, אך אני ממשיך לשלם את אותם סכומים", אומר גדי.
אך כאן על פי גדי - העלילה רק מסתבכת. "הרשת, בנוסף לזה שלא טרחה ליידעה את לקוחותיה על האילוץ, שיימשך עד חודש אוקטובר, גם מתעלמת מפניות שנעשו בתיבת שירות הלקוחות שבקבלה ומפניות שהוגשו באמצעות אתר האינטרנט בשירות הלקוחות הממוכן. אנחנו המנויים, פשוט רוצים פיצוי על עוגמת הנפש שאנו חווים כאשר אנחנו בסך הכל מגיעים לאימון שגרתי. הפיתרון היחידי שהרשת מציעה הוא להקפיא את המנוי - אך זהו פיתרון אבסורדי כיוון שאני רוצה להמשיך ולהיות בכושר ולא להפסיק להתאמן רק כיוון שהרשת החליטה לשפץ". יתרה מזו, לדברי גדי חברים שלו שביקשו להפסיק את המנוי - נענו בשלילה. "זהו מצב פשוט בלתי נסבל ופגיעה בלקוחות", הוא מסכם.
מלבד סיפורו של גדי, הגיעו למערכת nrg מעריב פניות זועמות נוספות של מתאמנים מתוסכלים שמרגישים מרומים, ודורשים כי הרשת תפצה אותם על החודשים בהם נערך השיפוץ. "זה פשוט אבסורד שאני ממשיכה לשלם 400 שקל בכל חודש, ובמקום שירות נעים שכולל גם מגבות נקיות ובקבוקי מים אני צריכה להיאבק על ההליכון", מספרת א'. "אני והלקוחות האחרים דורשים הסבר מההנהלה - אך לא מצליחים לקבלו", היא אומרת.
רשת הולמס פלייס, מסרה בתגובה לטענות כי הרשת "חרטה על דגלה לעזור למנוייה לחיות חיים טובים ובריאים יותר. פניות לקוחות הרשת מטופלות באופן ישיר ואישי ובצורה מיקצועית במועדוני הרשת". כמו כן נמסר, כי "אנו מעדיפים שהשירות ללקוחותינו ישאר בגדר טיפול המועדון באופן אישי וישיר מול כל אחד מהלקוחות וצרכיו".
מהי "צרכנות הוגנת"?
אתר "צרכנות הוגנת" נועד כדי לעזור ולהילחם לשיפור תרבות השירות. דרך האתר תוכלו להתלונן על שירות שלא קיבלתם
או על יחס לא הוגן. אנו ננסה להתגייס למענכם ולעזור לכם לקבל את השירות הראוי.
לשליחת תלונות: אתר צרכנות הוגנת